Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Juntasta lähtee kaksi painijaa kansainväliseen Helsinki Openiin, joka painitaan 29-30.marraskuuta. Turnaus on suurin Suomessa painittava kansainvälinen vapaapainiturnaus. Oheisesta linkistä pääsee seuraamaan, millaisia vastustajia on pojille tiedossa.
Kajaanin Juntta on parin vuoden välein uusinut edustusasuaan. Seuraavaksi asuksi on vanhempien painijoiden toiveiden mukaisesti tulossa Niken collegeasu.
Pyry on voittamaton (16.11.2008)
Kilpailu-uransa Liperissä aloittanut Lipposen Pyry on yhä voittamaton. Eka kisoista tuli ensimmäinen kultamitali, Juntta onnittelee sotkamolaisvahvistusta. Toisen sarjavoiton Juntalle nappasi Kvistin Konsta.
Seuran tapahtumakalenteri on nyt päivitetty. Merkatkaa tärkeät päivät jo nyt valmiiksi kalenteriin. Kalenterista puuttuu esim. kevään kuukausipainit, sillä niiden ajankohdista ei vielä tietoa. Oulun, Haukiputaan ja Kemin kisat sellaisia, jonne mennään isommalla porukalla.
Lauantaina Pekka kuskaa osan porukasta Liperin kuukausipaineihin. Lähtö linja-autoasemalta klo 7.00. Evästä matkaan. Ruokailu kisojen päätyttyä iltapäivällä omalla kustannuksella. Painijat jaetaan kotiosoitteisiin lauantai-iltana.
Valtteri, Jarkko, Heman ja Nabard lähtevät Timon kuskaamana lauantaina vapaan alueleirille Haukiputaalle. Timppa noutaa pojat kotoa ennen klo 6.30. Omaa evästä matkaan, sillä päivä on pitkä! Ja eikä mitään suklaakakkuja Heman! Ja varatkaa treenikampetta sen verran, jottei samoissa hikisissä rytkyissä olla kaikkia kolme treenejä.
Jokainenhan meistä tietää kysymyksen olevan tyhmän, mutta käykääs ny kattomassa maikkarin netissä.
Santerin ja Konstan isä on sitten maailman seitsemänneksi vahvin. Asia tuli todistetuksi voimanoston MM-kisoissa Amerikassa. Maastanostossa näyttää olleen toiseksi paras koko sarjassa. Juntta onnittelee, onneksi on riskejä miehiä tiedossa mattotalkoisiin... Lisätietoja linkistä pääset katsomaan sarjan maastanostoa Youtubeen. Jounin hopeaa tuonut nosto alkaa siinä kuuden minuutin kohdalla.
Kummelit hallitsevat kaiken. Käy katsomassa viikon videosta tamperelaiseen tapaan voittaa painimatsi. Tätä ei sitten Pekan ryhmässä kokeilla!
Kelan Jarkon sijoitusta Ylivieskan SM-molskilta on rutkasti petrattu. Lopullisissa tuloksissa Jarkko oli viides. Juntta onnittelee tuoretta pistemiestä! Sijoituksia on korjattu siten, että pronssiotteluun menneille painijoille hävinneet keräilyottelijat sijoittuvat viidensiksi. Näin ollen seuramme saalisti Ylivieskasta kaksi pistesijaa.
RSS ATOM