Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Kelan Jarkon sijoitusta Ylivieskan SM-molskilta on rutkasti petrattu. Lopullisissa tuloksissa Jarkko oli viides. Juntta onnittelee tuoretta pistemiestä! Sijoituksia on korjattu siten, että pronssiotteluun menneille painijoille hävinneet keräilyottelijat sijoittuvat viidensiksi. Näin ollen seuramme saalisti Ylivieskasta kaksi pistesijaa.
Torstain treeneissä jaettiin pojille tietoa loppusyksyn ohjelmasta. Tässä varmuudeksi kyseinen plakaatti, sillä osa on saattanut hukata paperin.
Neljäs sija kovassa 74 kilon sarjassa oli Hemanin saalis Ylivieskan vapaan junnujen SM-molskilta. Jarkko ja Nabard keräsivät kokemusta.
Nabard, Heman ja Jarkko on ilmoitettu ensi lauantaiksi Ylivieskan SM-vapaapainin. Tuolloin otellaan alle 20 vuotiaiden mestaruuksista. Lisää kisoista löytyy tietoja oheisen linkin kautta.
Heman on vielä yksinkertainen, mutta Paavolan Juho on kaksinkertainen. Nimittäin Koululiikuntaliiton mestari. Kajaanin Juntta onnittelee. Ja samalla onnitellaan myös 10 vuoden ikään päässyttä Kvistin Konstaa, jonka synttärikakku on kuvassa. Onpa kumma homma, kun valmentajalle ei riittänyt yhtään... Tämä muistetaan!
Jos olet aina halunnut räjäyt... ei kun täyttää ilmapalloja kaasulla, niin nyt on elämäsi tilaisuus. Yhteistyökumppanimme EON:n ilmapalloja pitäisi täytellä lauantaina 25. lokakuuta Kajaanin keskustan sprinttihiihtokisojen yhteydessä.
Ensi viikolla on Kajaanin kouluissa syysloma ja lomaa pitää myös Pekan poppoo. Painikoululla ei siis ole treenejä maanantaina 20.10. ja torstaina 23.10. Seuraavalla viikolla jatketaan taas normaalisti.
Varkauden kisojen parhaana palkitulla Helpin Valtterilla oli kisareissulla huono arpaonni. Voitosta huolimatta. Ja sekös kismitti.
Helpin Valtteri oli liekeissä Varkauden väännöissä. Honkirämeentien Herkules palkittiin pm-sarjojen parhaana painijana. Sarjansa voittivat myös Juho, Oskari, Heli, Konsta ja Daniel.
Varkaudesta tulessa käytiin painikisojen hiet huuhtomassa pois Vesileppiksen kylpylässä. Ja mitäs siellä tytöt sanoivatkaan?
RSS ATOM