Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Tampereella EM-kultaa paininut Jarkko Ala-Huikku löytyy viikon videosta. Juntta onnittelee!
Kainuun Energia -yhtiöt ovat lahjoittaneet yhteensä 8 000 euroa Taustavoimaa-apurahoja lasten ja nuorten harrastustoiminnan tukemiseen toimialueillaan. Mahdollisuuksien tarjoaminen virikkeelliseen ja ohjattuun vapaa-aikatoimintaan on tärkeä osa yhtiöiden paikallisesti näkyvää yhteiskuntavastuuta. Kajaanin Juntta ry on yksi apurahan saaneista.
Komeita heittoja löytyy nyt viikon videosta. Katso ja ota opiksi.
Ensi keväänä Kajaanin Juntta isännöi junnujen (alle 20 v.) kreikkalais-roomalaisen painin SM-kisoja. Tänä vuonna vastaavat kisat pidetään Ilmajoella 11.-13.4. Juntasta on ilmoitettu kisoihin Nabard sarjaan 60 kiloa ja Heman 74 kiloisiin. Ilmoittautuneet löytyvät oheisesta linkistä.
Tämän viikon ajan Tampereella väännetään EM-painien merkeissä. Muista seurata kisalähetyksiä. Eikä sen takia, että minä olen siellä kisoja seuraamassa, vaan ihan oppimismielessä. Stevo vetää torstaina Pekan ryhmänkin treenit.
KIITOS TALKOOVÄKI (30.3.2008)
Loppuviikko oli kiireinen, mutta samalla oli mukava seurata sitä, kuinka te lasten vanhemmat olitte joukolla mukana kisoja järjestämässä. Siitä näin puheenjohtajan vinkkelistä lämpimät kiitokset. On hienoa huomata, että olette mukana lastenne harrastuksissa. Kisojen tuotolla pystymme tekemään monta hyvää reissua ja tempausta. Kaikille talkoisiin osallistuneiden vanhemmille järjestetään kauden päätteeksi yhteinen saunailta. Ajankohta löytynee toukokuun lopulta.
Kajaanin Junttaa seuran perustamisesta lähtien edustaneet Paiam, Shamal ja Aber Amiri ovat lopettaneet painimisen. Asian vahvisti seuran johdolle poikien isä lauantaina.
Ja tästä linkistä löytyy vääntöjen tulokset.
Suuri osanottajamäärä on pakottanut jo etukäteen vähän sorvaamaan painiaikoja lauantain ikäkausipaineissa. Muutos koskee vain aloittelijoita.
Omiin ikäkausipaineihin osallistuminen on kunnia-asia kaikille kajaanilaispainijoille. Nuoremmalle kaartille kisat ovat hieno paikka ottaa tuntumaan isoihin painikisoihin (painitaan kolmella molskilla) Seuran vanhempien painijoiden osalta kyseessä on pakollinen näyttöpaikka SM- ja KLL-kisoihin. Toiveet suuremmista kisoista voi heittää, mikäli kisat jäävät väliin. Etenkin Vaasan kevään KLL-paineihin on paikkoja vielä jaossa! Ja jos flunssan tai muun vaivan jäljiltä olo on toipilas, niin mm. kisalähetin paikkoja on avoinna.
RSS ATOM