Hymypoika-Heman näyttäisi olevan elämänsä kunnossa. Haukiputaan väännöistä tuli arvokas ykkössija. Voittoon Haukiputaalla painivat myös Jarkko, Oskari ja Shamal.
Koulujen hiihtolomaviikolla EI OLE painiharjoituksia Pekan ryhmällä. Koittakaa ulkoilla paljon ja nauttikaa lomasta.
Nyt herätyskellot ajoissa soimaan ja kaikki Haukiputaan kisoihin ilmoitetut lauantaina linja-autoasemalle klo 7. Kisoihin on ilmoitettu kaikkiaan 13 painijaa Juntasta. Ilmoittautuneita on alun toistasataa.
Taitaa Konstan ja Santerin perhe olla Suomen vahvin perhe. Pietarsaaressa käydyissä voimanoston SM-kisoissa niin isä-Jouni, kuin äiti-Helena voitti sarjansa. Juntta onnittelee!
Maanantain treeneissä ilmoittakaa kaikki, jotka lähdette Haukiputaalle painimaan. Kaksi pikkubussia varattu. Siellä ei ole aloittelijasarjoja, mutta on omat sarjat alle 8 ja 10 vee vuotiaille. Näin ollen vastustajat enemmän oikean ikäisiä!
Likainen puolitusina kisaili sunnuntaina Kuopiossa. Ilman sarjavoittoa jäätiin, mutta hyviä matseja tuli.
Pohjois-Suomen aluemestaruuskilpailuihin lähtenyt joukkue jäi turhan pieneksi, kun ensin porukkata karsi Zaurin loukkaantuminen ja Jarkon kuume. Kaiken huipuksi Amirit eivät heränneet ajoissa. Ilmeisesti veljeksiä ei enää kiinnosta kilpaileminen. Kannattaisikohan hankkia herätyskello tai tutkia mahdollisuutta käyttää kännykän herätystä?
SEURAN VUOSIKOKOUS 9.3. Seuran vuosikokous järjestetään painisalilla sunnuntaina 9.3. klo 18. Esillä ovat sääntömääräiset. Lisäksi pidetään samassa yhteydessä palaveria 29.3. olevien kansallisten tiimoilta. Tulkaa vanhemmat porukalla kuulemaan ja pohtimaan sitä, mitä tulevaisuudessa seurassa tehdään. Ja johtokunta kaipaa uusia immeisiä, ehtisitkö sinä käydä kokouksessa pohtimassa asioita 4-5 kertaa vuodessa?
Stevon ryhmä vääntää aluemestaruuksista lauantaina 23.2. Oulussa ja Pekan poppoo suuntaa sunnuntaina Kuopioon. Kuopioon lähdetään linja-autoasemalta 7.30. Stevo ilmoittaa Ouluun lähteville ajan erikseen.
Maanantaina jaettiin pojille treeneissä seuran tiedotuskirje. Koska osa on taatusti sen hukannut, niin kirje löytyy täältä.