Kuukauden arvoitus (19.5.2007)
Mikä seuraavista kasseista on turha, kun painikisoihin lähdetään: 1) painitossu- ja trikookassi 2) eväskassi 3) jokin muu kassi. Vastauksen löydät nappaamalla kohtaa lue lisää.
Paha..ääh ei kun Nabard palaa takaisin kisamolskille ja sekös tässä naurattaa. Lycka till!
Juntta sijoittui seurapisteissä kakkoseksi ja saavutti neljä sarjavoittoa Ylivieskan Kultavieska-cupista. Sarjavoittoon saakka väänsivät aloittelijoista Santeri ja Konsta Kvist sekä vanhemista Shamal Amiri ja Oskari Haataja.
Oikean merkkinen käärme oli huoltajalla hukassa Ylivieskan molskilla. Onneksi painijan äiti muisti liikkeen nimen.
Santeri ja Konsta Kvistin kotona syödään ensi viikolla täytekakkua. Jouni-isä kun nappasi torstaina Puolasta EM-hopeaa voimanostossa. Juntta onnittelee kansallisten painiemme ahkeraa kopiokoneen käyttäjää.
Tuore Suomen mestari Aber Amiri sai tehdä täyden päivätyön Raahen aluepaineissa. Loppuottelussa Oulun Pyrinnön Jani Pajukoski kaatui jaksoin 2-1. Juntan omissa kisoissa maaliskuun lopulla Pajukoski selätti Amirin, joten Raahessa oli kalavelat maksussa.
Ei vuotta ilman mestaruutta. Paini-ilon takaisin löytänyt Aber nappasi SM-kultaa! Seura onnittelee ja nöyrästi kiittää. Jutun yhteyteen lisätty kuvia!
Ilmoittautumisaika Seinäjoen poikien SM-paineihin on päättynyt. Täältä löytyy listaa ilmoittautuneista. Kisajärjestäjien mukaan Juntan riveissä on painija nimeltä Ami Aberi. Mistähän päin moinen vahvistus on seuraan putkahtanut?
Seinäjoen SM-paineihin on Kajaanista lähdössä kuusi painijaa. Noin suurella joukolla ei Juntta ole koskaan SM-kisoihin osallistunut.
Ja ensi kesänä on tiedossa jälleen vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Harrin vetämä yöleiri järjestetään painijoille Rehjan saaressa heinäkuun lopulla.