Äitienpäivän aattona lähdetään porukalla Ylivieskaan vääntämään. Mukaan mahtuu huoltajiksi isät tai äidit! Ilmoittautumislaput jaetaan treeneissä painijoille.
Monelle pojalle Juntan väännöt olivat ensimmäiset oikeat painikisat. Seuraavassa kuvallisia maistiaisia kisoista. Kuvat on napsinut Kvistin Jouni, joka "pääsi" ottelujärjestäjän apulaiseksi.
Tammikuussa Kajaanissa järjestetty tuomarikurssi on tuonut lisää painijuristeja pohjoiseen. Kajaanin kisoissa tuomaroi neljä Kajaanin kurssilla ollutta.
Isoissa kisoissa aina jotain joutuu hukkaan tai löytyy. Nyt omistajastaan eksyneinä ovat painitossut, trikoot, college-paita ja tavallinen t-paita.
Kuvia kaivataan (1.4.2007)
Jotta Juntan väännöt eivät jäisi pelkästään muistikuvien varaan, niin kuviakin pitäisi saada. Jos olet kuvannut kisoissa ja voisit antaa kuvia Juntan kotisivuille laitettavaksi, niin pistätkö tulemaan mailina osoitteeseen pekka.moliis@kajaani.net Ja ihan sama minkä seuran porukkaa kuvissa näkyy!
Pohjois-Karjalasta oli iso joukko painijoita mukana Kajaaniin väännöissä. Liperin Taimen naisväki teki paitakauppaa urakalla ja lähellä, oli jotteivat myyneet vaatteita päältäkin.
Juntan ikäkausipainit ovat paketissa. Tulokset löytyvät täältä. Kuviakin on jo muutama, toivottavasti pistätte tulemaan niitä sähköpostiin pekka.moliis@kajaani.net Laitan niitä sitten lisää sivuille.
Vanhemmille ja painijoille tietoa kisojen aikataulusta. Mukana myös muistilistan tapaista siitä, mitä kisoissa on muistettava.
Painiliiton toiminnanjohtaja Pertti Vehviläinen vieraili lauantaina liiton edustajana Kajaanin Juntan ikäkausipaineissa. Vehviläinen käytti puheenvuoron kisojen avajaisissa. Kisat avasi Kajaanin kaupunginvaltuuston varapuheenjohtaja Matti Nissinen.
Tällä kertaa Kajaanin kisoihin on tulossa ilahduttavasti myös tyttöjä. Nimejä on tiedossa täysi tusina ja lisäksi Kemin Innon porukasta löytynee vielä 2-3 lisää. Kajaanilaista tyttöenergiaa molskilla edustavat treenikaverit Kirsi ja Heli.