Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Seuramme kansainväliset tuomarit Jari Koivusalo ja Stevo Petrovic ovat olleet kesän aikana reissun päällä. Bulgaria, Puola ja Serbia ovat olleet kisakohteina.
Uusia painijoita otetaan syksyn tullen ryhmiin mukaan. Uusien painijoiden nassikkapaini 6-8 vuotiaille on torstaisin klo 17.30-18.20. Ryhmään otetaan noin 12-14 uutta painijan alkua. Ensimmäiset harjoitukset torstaina 19.8. Ryhmän vetäjinä Marko Lipponen ja Stevo Petrovic. Vanhemille painijoille löytyy parin paikan verran tilaa seuran muista ryhmistä. Soita ja tule kokeilemaan. Ilmoittautumiset ja tiedustelut Pekalle numeroon 0407257977. Lähestyä voi myös sähköpostin välityksellä pekka.moliis@kajaani.net JA HUOM: PAINI SOPII MYÖS TYTÖILLE!
Ja kesä alkaa olemaan pian ohi. Treenit käynnistyvät viikolla 33 eli ekat Pekan ryhmän treenit ovat maanantaina 16.8. Helin porukka aloittaa keskiviikkona 18.8. ja Kajaani-hallin jumppavuoro on eka kerran 20.8. (ei siis vielä 13. päivä) Harjoitusajat muuten entiset, mutta Pekan ryhmällä harjoitukset alkavat torstaisin klo 18.30. Sitä ennen käyvät molskilla Markon ja Stevon johdolla uudet painikoululaiset.
Jos innokkaita löytyy, niin Oulussa järjestetään painikouluohjaajakoulutus lauantaina 7.8. Mukaan voi lähteä oppia hakemaan, vaikka vielä ensi syksynä ei omaa ryhmää ryhtyisikään vetämään. Seura maksaa bensakulut, ruokailut ja osanottajamaksut, jos lähtijöitä löytyy. Ilmoita halukkuudestasi Pekalle.
Helin vetämä painikoulu oli innokas koko kevätkauden. Peräti 15 kertaa treeneissä kävivät Aatu Mikkola, Joni Heikkinen ja Vili Luukkonen.
10 leuanvetoa/päivä ja naruhyppelyn opettelu on kesän kotiläksy Pekan ryhmän painijoille. Jos joku ei osaa syksyllä hyppiä narua KUNNOLLA, niin se tietää hikisiä hetkiä...
Santeri vakavana (2.6.2010)
Pikkaisen meinasi Santerin ilme vakavoitua, kun Kajaanin kaupunki palkitsi Koululiikuntaliiton kisoissa menestyneitä urheilijoita. Toivottavasti olympiamitalia juhlitaan aikanaan vähän riehakkaammissa tunnelmissa.
Ahkerimmat treenarit palkittiin Pekan ryhmän kevään viimeisissä harjoituksissa. Kvistin Santeri oli ykkönen 31 kerralla. Seuraavat sijat menivät Kestin Pasille (27) ja Karppisen Artulle (26). Juntta onnittelee.
KESÄLOMA! (24.5.2010)
Maanantana 24.5. Pekan ryhmän viimeiset treenit. Helin porukalla 26.5. Kajaanihallin jumppa jatkuu 11.6. saakka. Elokuussa koulujen alettua jatketaan. Kiitos hikisestä kaudesta painijoille.
Kvistin Santeri paini uransa parhaat kisat viikonloppuna Hollolassa. Tuloksena KLL-hopeaa 28 kilon sarjassa. Heli puolestaan oli neljäs 20-vuotiaiden naisten 56 kiloisissa. Juntta onnittelee.
RSS ATOM