Pekan ryhmän painijoiden painijaesittelyistä ensimmäiset on jo nähtävissä. Joka jätkästä tulee vielä kuvatkin, kunhan ehditään. Milad, Tuukka, Eetu ja Pyry tuokaahan tekin laput, niin saadaan sivut ajan tasalle!
Siivous uusissa tiloissa on seurojen vastuulla. Tästä johtuen olemme päättäneet porukassa, että ulkokengillä ei liikuta enää judo- eikä painisalissa. Kun tulette harjoituksia seuraamaan tai hakemaan painijoita, niin jättäkää ulkokengät painijoiden pukuhuoneeseen. Kiitos.
Seuran valmentajat pitävät mahdollisuuksien painitreenejä myös muille kuin oman seuran painijoille.
Koko maan painitapahtumiin pääset tutustumaan liiton tapahtumakalenterista. Kalenterista puuttuu kuitenkin osa kaikkein pienemmistä kilpailuista.
Muutama on ehtinyt jo lisenssiasiansa hoitaa kuntoon. Voimassa oleva painilisenssi on ehto kisoihin pääsemiksi. Maksun jälkeen myös tapaturmavakuutustreeneissä on kunnossa. Ennen sitä vahingot menevät "omaan piikkiin". Nassikkapainijoiden lisenssit maksetaan seuran toimesta sitä mukaan, kun painikausimaksut tulevat tilille.
Koti-Kajaanissa olleesta ilmoituksesta oli jäänyt pois nassikkapainin päivämäärä. Se on entinen eli treenit ovat aina keskiviikkoisin klo 18. Lisäksi nassikkalaiset voivat osallistua myös perjantaisin Kajaanihallin jumppavuorolle. Ja uuden salin osoite on Vienankatu 5. Käynti salille on Työttömien ruokalan ovesta. Ei siis opetella kulkemaan judosalin kautta.
Torstaina 14.1. pidettiin sitten uuden painisalin ekat treenit. Suihkuhuone oli vielä vähän kesken, mutta se ei menoa haitannut. Ja Artun äidin leipoma täytekakkukin oli tosi hyvää!
Uudella salilla talkoissa käyneiden saunailta lauantaina 16.1. alkaen klo 19. Paikkana kylmäkaraisukeskuksen takkahuone. Omia juomia ei tarvita, varmista tulosi ilmoittamalla Pekalle. Jo tässä vaiheessa suuri KIITOS kaikille aikaansa uhranneille. Uusi sali on elintärkeä juttu seuran tulevaisuuden kannalta.
Periaatteessa ryhmät ovat täynnä, mutta etenkin nuoremman poppoon painikouluun mahtuu muutamia uusia vääntäjiä. Kysy lisää numerosta 0407257977 ja tule kokeilemaan, olisiko paini sinun lajisi! Alaikäraja painikouluun on kuusi vuotta.
Uusi sali on pikkaista vaille valmis ja ensimmäiset ristivyöt on jo heitetty. Pekan ja Hemanin heitot eivät ylettyneet kattoon, joten ilmatilaa löytyy matalimmassakin kohdassa. Pekan ryhmä aloittaa tostaina 14.1. Helin vetämän painikoulun ekat treenit on keskiviikkona 20. tammikuuta.