Painikoulun ja nassikkapainin ryhmät ovat Kajaanissa nyt tupaten täynnä. Jos tilanne muuttuu ryhmien uudelleen järjestelyn myötä, niin ilmoittele. Jonotuslistalle voi ilmoittautua pistämällä viestiä osoitteeseen pekka.moliis@kajaani.net
UUSI PAINISALI! (9.9.2009)
Kajaanin ympäristötekninen lautakunta on päättänyt rakentaa uudet paini- ja judotilat Kajaanin keskustaan entisen Kainuun Pultin tiloihin. Painille on tulossa noin 150 neliön tila asianmukaisine pukutiloineen. Nyt seuran käytössä on 84 neliötä painimattoa ja yksi vessa. Uusiin tiloihin päästänee Rinnekadulta muuttamaan jouluun mennessä. Judokat aloittavat omissa tiloissaan jo aiemmin. JUNTTA KIITTÄÄ KAIKKIA ASIAAN VAIKUTTANEITA!
Muistakaapa tuoda ensi viikolla sinne Ylivieskan leirille ilmoittautumiset! Olisi hienoa, jos kaikki Pekan ryhmän pojat ihan tuoreimpia tapauksia lukuun ottamatta pääsisivät matkaan.
Uuden salin kohtalo ratkennee ensi keskiviikkona ympäristöteknisen lautakunnan kokouksessa. Pikkaisen siellä on vielä suunnitelmissa hiomista, mutta ehkäpä nyt onnistuu. Esitykseen pääsee perehtymään oheisesta linkistä.
Juntan painijoilla reissua riittää. Kaikki eivät joka paikkaan pääse, mutta jokainen pääsee jonnekin. Valmentajat päättävät aina, kuka voi minnekin lähteä. Liian kovissa kisoissa into voi sammua.
Suomessa ei järjestetä syksyn aikana ainoitakaan isompia kekkereitä ilman Juntan tuomareita. Yhdessä ja erikseen Stevo ja Jari kurvailevat pitkin Suomea tuomarihommissa. Seuran tuomareiden tasosta kertoo myös se, että Miro ja Pekka ovat vielä tyystin katsomattomat kortit. Onneksi Varkaudessa on avoimet pm-painit...
Koko Kajaani-halli on pyhitetty JYTY:n syyspäivillä viikonvaihteessa. Näinpä painijoiden voimisteluvuoro on perruutettu. Seuraavan kerran voltit pyörivät taas 11.9.
Koti-Kajaani uutisoi, jotta "Juntta vyöryttää painin Sotkamoon" ja aivan tottahan se on. Ensimmäiset treenit Leivolan koululla on tiistaina 15.9. klo 18.15. Ilmoittautumisia on tippunut jo muutama, joten eiköhän siellä päästä aloittamaan suunnitellusti.
Yhdeksän nuorta painijan alkua oli mukana nassikkapainin aloituksessa. Tavoitteena on saada ryhmään 6-12 painijaa, joten vielä on muutama paikka vapaana. Mukaan ehtii, sillä vasta käsien altaveto ehdittiin opetella. Ja sitäkin joudutaan varmasti kertaamaan.... Kysy vapaista paikoista numerosta 0407257977.
Nassikkapainiin mahtuu 6-8 vuotiaita tyttöjä ja poikia. Ehkä joku oikein tolkku viisivuotiaskin.. Vanhempia vääntäjiä mahtuu muutama Pekan ryhmän täydennykseksi. Siellä ikähaitari yhdeksästä vuodesta ylöspäin. Sotkamon ryhmä käynnistyy syyskuussa, kunhan salivuorot saadaan selville. Haussa vuoro Leivolankoululta. Ilmoittautumiset ryhmiin seuran puheenjohtajalle numeroon 0407257977.