SM-painien talkoissa kunnostautuneet pienemmät painijat suuntaavat sunnuntaina Liperiin. Lähtö linja-autoasemalta klo 7.30. Jounin kuskaamaan autoon lähdössä Santeri, Konsta, Pyry, Heli ja Daniel(?).
Puheenjohtaja kävi perjantaina kaupungilla palaverissa, jossa ihan vakavasti pohdittiin painin ja judon tilaratkaisuja.
Pekan ryhmän innokkaimmille vääntäjille on treenit torstaina normaalisti. Maanantaina sen sijaan toivutaan mämmiähkystä.
Ihan lähipäivinä selviää, kuinka saamme ne SM-painien livelähetykset vielä nettiin jälkikäteen katsottavaksi. Asiasta ilmoitetaan heti, kun ne on paikalleen ladattu.
Jos hukkasit kisoissa tärkeitä tavaroita, niin voit kysäistä niitä Pekalta numerosta 0407257977. Yhtään valmentajaa tai muistia emme kisapaikkaa tyhjentäessä havainneet. Niiden perään on suotta kysellä.
Plussaa löytyi paljon, miinuksiakin muutama.
Kiitoksen aika (29.3.2009)
Kiitos kaikille kisavieraille ja oman seuran talkooväelle. Kova urakka on takana ja takki vähän tyhjä. Ja ihan vain kaikille talkoolaisille tiedoksi, uusi painimatto on nyt saatu, eikä hetkeen tarvitse suurta kisaurakkaa vastuulle ottaa. Näytimme porukalla, että täällä osataan ja halutaan.
Jälki-ilmoittautuminen päättyy torstaina klo 19. Sen jälkeen pannaan luukut kiinni.
Nuorten olympiavalmentaja Juha Lappalainen seuraa viikonloppuna tarkalla silmällä nuorten painijoiden otteita Kajaanin SM-molskilla.
Seuroja muistutetaan hoitamaan osanottomaksut kuntoon. Vaakalle ei kisoissa pääse, mikäli maksut eivät kunnossa. Myös ruokaliput voi maksaa etukäteen. Tällöin saatte ne kisakansliasta muun kisamateriaalin kera. Näin on toiminut Lohjan Voimailijat, josta heille kiitos.