Kajaanin Juntta ry - Kainuun parasta painia vuodesta 2004

Ajankohtaista

Maanantain treeneissä on jaossa ne talkoolaisten SM-kisapaidat. Paitoja on kaikille niille, jotka ovat nimensä listaan antaneet.
40 seuraa ilmoitti Kajaanin SM-molskille yhteensä 105 painijaa. Netti-ilmoittautumisen viimeisen päivän ongelmien takia pyydämme seuroja vielä tarkistamaan ilmoittautuneiden listasta, jotta kaikki nimet ovat listalla. Muutama peruutuskin on jo tullut.
Torstai-illasta perjantaiaamuun on ollut sporttisaitti-sivustolla ongelmia. Jos tuona aikana olette ilmoittaneet painijoita sivuston ilmoittautumislomakkeella, niin tiedot voivat olla kateissa. Ja tarkistakaa muutoinkin sarjat ja painijoidenne nimet ilmoittautuneiden listalta. NYT KAIKEN PITÄISI TAAS OLLA KUNNOSSA.
Kajaanin SM-paineja voi seurata kauempanakin. Molempina päivinä lähetetään kiihkeitä kamppailuija useampi tunti livenä nettitelevision kautta. Asiasta tarkemmin täällä:
Turun Taisto Lalli on ainoa junnujen raskaaseen sarjaan ilmoittautunut painija maanantai-iltaan mennessä. Jos jostain löytyy haastaja Lallille, niin kisajärjestäjät tarjoaa kyseiselle urholle ruuat lauantaina ennen illan finaalia. Ja saa santsata! Riisitautiset älkööt vaivautuko.
Kemin kisoissa oli mukana 178 painijaa, joiden joukossa seitsemän Juntan painijaa. Norjalaisten, ruotsalaisten ja ilmajokisten joukosta irtosi kajaanilaisillekin muutama palkintosija.
Voi totta mun sianlihat! Joku on vienyt Kajaanihallin yläkerrasta meidän painimattoja, joille olisi kisoissa käyttöä... Onko kellään viime kisojen jälkeen mattotalkoissa olleella tarkkaa kuvaa siitä, että minkä verran mattoja vietiin sinne yläkerran tuulikaappiin?
Kemiin lähdetään linja-autoasemalta lauantaina 14.3. klo 6.30. Aikataulu on vähän tiukka, joten yhtään ei haittaa vaikka olette paikalla vähän aiemmin. Sen sijaan Joensuun kisat 22.3. taitavat jäädä käymättä, vaikka suunnitelmat olivat toiset. Asia varmistuu maanantaihin mennessä (jos kuski löytyy).
Junnujen SM-painit tuovat painilegendoja Kajaaniin. Tampereen KOOVEEn huoltajana häärii olympiavoittaja vuosimallia 1976 eli Pertti Ukkola. Ja tamperelaisten kakkosvalmentajana matkassa on valmentajasuuruus Toivo Sillanpää, joten kovat äijät on pyyhettä kulmalla heiluttamassa.
Torstaina 12.3. on viimeinen tilaisuus sovitella SM-kisojen talkoopaitoja. Sovituskappaleet löytyvät painisalilta. Ja paidan saa jokainen kisatalkoisiin osallistuva aikuinen (tai lähes aikuinen).
RSS ATOM