Seuran uudet edustusasut ovat tulleet. Torstaista lähtien puvut jaetaan ne maksaneille. Asuihin voi tulla vielä ommeltava Maxin mainoslappu. Jos neula ei kotona pysy kenenkään kädessä, niin laaditaan suunnitelma B.
Oulun kansainvälisistä paineista sarjavoitot nappasivat seuramme pienin painija Eetu Lipponen (vajaat 22) ja suurin Oskari Haataja (rapiat 90). Hienoja matseja joka painijalta. Tästä on hyvä jatkaa!
Joulun alla Lappeenrantaan muuttanut Melasen Eetu ottaa uudessa seurassa painihommat tosissaan. On vaihtanut jo kuulemma painikoulun kilparyhmään. Saapas nähdä milloin Eetun entiset seurakaverit tekevät saman? Ja se uusi seura Saimaan rannalla on Lappeenrannan Työväen Urheilijat.
Lähtö linja-autoasemalta lauantaina 31.1. kello 7.30. Paluu takaisin illalla n. klo 20. Kisapaikalla ruokailumahdollisuus omalla kustannuksella hintaan 7,-. Seura hoitaa osanottomaksut ja matkakulut. Omaa evästä myös matkaan! Jos menette omalla autolla, niin ilmoittakaa Pekalle. Samoin sairastumisista soitettava heti numeroon 0407257977. Kisapaikka: Linnanmaan Liikuntahalli, Virkakatu 1 HUOM. SUIHKUKAMPPEET JA NIXORAL-LÄÄKESHAMPOO MUKAAN JOKAISELLA!
Painijoiden uudet Juntta Nousee-treenipaidat ovat tulleet painosta. Paitoja jaetaan kaikilla painikausimaksun suorittaneille. Väri on tällä kertaa punainen. Seuran verkkarit ovat myös pikapuoliin saatavilla. Mainosten painatus ja ompelu vienee sen verran aikaa, puvut saadaan jakoon viikolla seitsemän. Maksakaa laskut siihen mennessä!
Ja vihdoin ne seuran college-asut ovat saapuneet. Puvut sovituksessa keskiviikkona isompien treeneissä ja torstaista eteenpäin pienempien harjoituksista. Puvut tilattava viimeistään ensi viikon aikana eli 22. päivään mennessä! Ja vieläkin tuli yllätys pukujen noutamisen yhteydessä..
Viikonloppuna painitaan Kouvolassa Viro-maaottelu ja Herman Kare-turnaus. Oheisesta linkistä pääsee kisoja seuraamaan huippuhetkien osalta livenä.
Oheisesta linkistä voi katsastaa tämän vuoden lisenssipainijat ja painijan tietojen kirjautumisen liiton sivuille. Yleensä maksetut lisenssit kirjautuvat tuonne 3-4 pankkipäivän kuluttua, joskus jopa nopeammin. Jos nimeä ei listaan ilmaannu, niin ilmoitelkaa Pekalle tai suoraan liittoon info@painiliitto.net ja kuten näkyy seurat ovat listalla aakkosjärjestyksessä.
Alkuvuoden ekoissa treeneissä ovat jaossa painikausimaksu ja lisenssilaput. Jos juniori hukkaa maksulaput kotimatkalla, niin ottakaa yhteyttä Pekkaan.
Ohessa listaa kisoista, jonne Juntan painijat suuntaavat. Pekan ryhmälle on kisat suurin piirtein kerran kuussa ja Stevon poppoo reissaa vähän enemmän. Listasta puuttuu 2-3 Itä-Suomen aluekisat, jotka tarkoitettu nuorimmalle kaartille.