Kätönlahden koululla painitaan

3.8.2006

Juntta järjestää ennen koulun alkamista painileirit Lohtajan ja Kätönlahden kouluilla. Toiminnan mahdollistaa SLU:n tuki monikulttuurisen liikunnan edistämiseen. Lohtajan leiri on jo loppusuoralla, mutta Kätössä väännetään 7. elokuuta alkaen

Leirille ovat tervetulleita kaikki painista kiinnostuneet tytöt ja pojat. Viikon aikana tutustutaan erilaisiin painimuotoihin ja kokeillaan miltä tuntuu treenata oikeaa painia. Samalla pelaillaan ja kisaillaan vähemmän vakavissa merkeissä.

Leirien vetäjinä toimivat Pekka Moliis, Paiam Amiri, Nabard Sidik Ali ja Miro Sidik Ali. Lohtajalla väännetään 31.7. alkaen ja Kätönlahdessa otetaan miehestä mittaa viikkoa myöhemmin.

Maanantaista perjantaihin painiharjoitukset pidetään klo 12-13.30. Alle kouluikäisille harjoitukset kestävät hieman vähemmän aikaa.  Varusteiksi riittää shortsit, t-paita ja sisäliikuntakengät. Mukaan kannattaa ottaa myös pyyhe ja juotavaa.

Leirille voi tulla mukaan myös muutamiin harjoituksiin. Kaikkiin treeneihin ei tarvitse osallistua.

Mikäli painiminen tuntuu sinun lajiltasi, niin leirille osallistuneilla on mahdollisuus tulla mukaan syyskuun alusta seuran toimintaan. Valitettavasti ryhmät ovat melkoisen täynnä, joten syksyllä pystymme ottamaan mukaan vain kymmenkunta uutta painista kiinnostusta.

Lohtajan ja Kätönlahden painileirit ovat ilmaisia. Tämän mahdollistaa seuran saama tuki Liikutaan yhdessä-hankkeelle. Tuen toiminnalle on myöntänyt SLU:n monikulttuurinen liikunta.

Lisätietoja saat numerosta 0407257977. Voit myös olla seuraan yhteydessä palaute-lomakkeen avulla tai lähettämällä sähköpostia pekka.moliis@kajaani.net