Apurattaat tarpeen?

23.8.2006

Olisiko kellään myydä apurattaita. Eräs seuramme painijoista voisi sellaiset tarvita...

Nabard Sidik Alin syyslukukausi on saanut lentävän lähdön. Jopa niin lentävän, että polkupyörälläkin piti lentää nurin. Maanantai-iltana puolet treeneistä Stevo kantoi laastareita punttihuoneeseen, jossa miestä paikkailtiin.

-Kyynärpää auki, kylki auki ja reisi auki, kuului tuomio.

Onni onnettomuudessa oli, ettei sattunut kasvoihin. Se nyt olisi enää puuttunut. Ruhjeiden takia Joensuun väännöt jäävät väliin, joten kauden avaus siirtyy lokakuun alkuun.

Ja jos niitä apurattaita löytyy, niin tuokaa painisalille. Pitäisi kyllä olla sellaiset aikuisten pyörään käypäset. Ja tämä nuorukainen vielä pohti skootterin tai kevytmoottoripyörän ostamista. Pitäisiköhän seuran luvata nuorukaiselle invamopo ensimmäisestä SM-mitalista?