Väliryhmään otetaan uusia poikia

8.9.2006

Yli 8-vuotiaiden poikien väliryhmässä on tilaa muutamalle uudelle painijan alulle.

Seuran harjoitusryhmät ovat melko täynnä, mutta sopu sijaa antaa. Nyt on muutamalla yli 8-vuotiaalla pojalla mahdollisuus tulla uuden lämpimän ja monipuolisen harrastuksen pariin. Paikkoja on vapaana ns. väliryhmässä.

Väliryhmässä ennestään harjoittelevat pojat ovat iältään 8-13 vuotiaita ja painohaarukka vaihtelee 28-75 kilon välillä. Yhteistä kaikille on kuitenkin kova innostus painia kohtaan.

Harjoituksia ryhmällä on kaksi kertaa viikossa, maanantaisin ja torstaisin klo 17.30-18.30. Mikäli haluaa käydä vääntämässä vain kerran viikossa, niin siitä voi sopia erikseen valmentajan kanssa.

Varusteiksi riittää sisäliikuntakengät (tai sukat), verkkarit ja t-paita. Syksyn 2006 painikausimaksu on 40 euroa. Maksu sisältää aloittelijalisenssin, t-paidan, seuran jäsenmaksu, ohjauksen harjoituksissa ja mahdollisuuden osallistua seuran järjestämiin kilpailuihin.

VALITETTAVASTI KAIKKEIN NUOREMPIEN PAINIJOIDEN RYHMÄ ON TÄYNNÄ TÄMÄN SYKSYN OSALTA.

Tiedustelut numerosta 0407257977. Puheluihin vastaa ryhmän valmentajana toimiva Pekka Moliis.