Oiva aina treeneissä!

30.12.2006

Mettalan Johanin alle jäänyt Oiva oli koko seuran aktiivisin treeneissä kävijä syksyllä 2006.

Tilastot sen kertovan. Koko porukan pienin ei ole ollut treeneistä poissa kertaakaan. Painikoulun Oiva Rimpiläinen on syksyllä ryhmänsä kaikissa treeneissä. Suotta ei joulupukki muistanut ahkeraa nappulaa painitossuilla.

Väliryhmän ahkerin oli odotetusti Helpin Valtteri, jolla jäi syksyn aikana vain kerran oman ryhmän treenit väliin.

Ykkösryhmä sen sijaan on varsinainen murheenkryyni koko porukka. Kurdit ja muut ulkomaalaiset väittävät osaavansa kirjoittaa, mutta oman nimen ruksiminen seinältä on mahdoton tehtävä. Hävetkää! Listan mukaan teillä olisi ollut koko syksynä yhdeksät treenit.

Painikoulun treenikäynnit syksy 2006:

15 Oiva Rimpiläinen 15

14 Saska Leskinen, Atte Karjalainen ja Konsta Kyllönen