Miro voitti Haukiputaalla

4.3.2007

Miro Sidik Ali oli ainoa kajaanilaisvoittaja Haukiputaan Heiton järjestämässä Eero Tapio-turnauksessa.

Miro paini 58 kilon sarjassa, jossa vastustajaksi asettui järjestävän seuran Marko Kumpulainen. Ottelu oli Juntan miehen hallintaa ja tuloksena varma voitto. Häviämäänkin Miro kisoissa kuitenkin ehti, tosin vain ystävyysottelussa. Tällä kertaa ei kuitenkaan Janika Lönnqvistille, vaan Saloisten Salaman Jani Käkelälle.

38 kilon sarjassa Jarkko Kela nappasi jaksovoiton sarjan finaalissa HaHe:n Heikki Hakalasta, mutta tasainen ottelu päättyi lopulta järjestävän seuran edustajan voittoon jaksoin 2-1. Muut kaksi ottelua Jarkko hoiteli varmasti kotiin.

Eeron Tapion painiturnaus 3.3.2007, pojat kreikkalais-roomalainen paini, tytöt vapaapaini

Järjestäjä Haukiputaan Heitto

Tytöt:

45 kg: 1) Hanna Ullakko KI, 2) Tiia Järvinen KI, 3) Heli Moliis KaJu.

Pojat 17 v.:

58 kg: 1) Miro Sidik Ali KaJu, 2) Marko Kumpulainen HaHe.

69 kg: 1) Ari-Petteri Äijälä SalSa, 2) Jussi Niemi OP, 3) Pertti Mehtälä ViVo, 4) Janne Karjalainen OP, 5) Heman Sidik Ali KaJu.

Pojat 14 v. :

38 kg: 1) Heikki Hakala HaHe, 2) Jarkko Kela KaJu, 3) Eemeli Tuhkanen LaLu, 4) Aku Suorsa SalSa.

+ 50 kg: 1) Einari Ukkola HaHe, 2) Matias Viitanen HSKT, 3) Oskari Haataja KaJu.

Pojat 10 v.:

32 kg: 1) Jussi Seppälä HaHe, 2) Veli-Pekka Kellokangas KI, 3) Tomi Saarinen KaJu, 4) Pauliina Ullakko KI.

Alokkaat:

30 kg: 1) Jere Kovalainen LNM, 2) Juho Autio KoskRi, 3) Valtteri Matturi LNM, 4) Sakari Eskola KI, 5) Ville Anttonen KaJu, 6) Miko Harjuhaahto SalSa.