Vanhemmille ja painijoille tiedoksi

17.3.2007

Täältä löytyy viikolla salilla painijoille jaettu kirje. Kirje sisältää tärkeää asiaa myös lasten vanhemmille.

KILPAILUT KAJAANI-HALLILLA LAUANTAINA 31.3.

Kajaanin Juntan kansalliset ikäkausipainit järjestetään Kajaani-hallilla 31.3. Kisoissa on omat sarjat aloittelijoille, joten KAIKKI painijamme voivat uskaltautua kokeilemaan, minkälaista se kisoissa painiminen on.

Ilmoittautukaa ennakkoon tämän viestin takasivulla olevalla kaavakkeella.  Punnitus kisoissa on 10-10.30. Varsinainen painihomma alkaa kello 12. Ilmoittautuneille annetaan tarkemmat ohjeet kisoja edeltävällä viikolla. Merkatkaa myös jos varaatte ruokailun!

TALKOOAPUA TARVITAAN

Kansallisiin paineihimme on tulossa alustavan arvion mukaan reilut sata painijaa eri puolilta Pohjois-Suomea ja kisat käydään vähintään kahdella matolla.  Kisojen läpiviemiseen tarvitaan niin poikien kuin heidän vanhempien apua.

Perjantai-iltana klo 18:n jälkeen ruvetaan rakentamaan kisapaikkaa Kajaani-hallilla. Samoin apua tarvitaan kisojen päätyttyä lauantaina, kun matot pitää saada palautettua painisalille ja prikaatille. Kisojen aikana tarvetta on kellomiehille. Homma ei ole mitään hirmuvaikeaa, joten ilmoittautukaa rohkeasti.

NAISVÄKEÄ RUOKAHUOLTOON

Perheen naisväen puoleen käännymme ruokailun ja kahvion pidon suhteen. Kisapaikalla on ruokailu punnituksen jälkeen, joten 9.30-11.30 käy kahviossa melkoinen säpinä. Ruoka tulee valmiina paikalle, mutta ruuan jakelun ja pöytien siivoamisen suhteen tarvitaan apua.

Apu on tervetullutta myös kahvion pyörittämiseen. Kiivain hetki on kuitenkin tuo pari tuntia ennen kisoja, jonka jälkeen osa talkoolaisista voi seurata kisoja tai lähteä vaikka kotiin.

LÄHETTEJÄ JA ARVANMYYJIÄ

Ja jos joku painijoista ei uskaltaudu vielä painimaan, niin kisapaikalta löytyy erilaisia pikkutehtäviä. Tarvitsemme apua arvanmyyntiin ja lähettihommiin. Näihin tehtäviin otamme apua mielellään myös painijoiden sisaruksilta.

Lauantaina kisat päättyvät arvion mukaan n. klo 17. Tuossa vaiheessa tarvittaisiin pari-kolme pakettiautoa, joilla matot saadaan kuskattua. Jos teillä on mahdollista saada auto jostakin lainaan, niin kertokaa siitä Pekalle. Pienikin säästö kuluissa on iso apu seuralle.

ARPAJAISIIN PALKINTOJA

Erittäin kiitollisena otamme vastaan pieniä (miksei myös suuria) tavarapalkintoja kisojen yhteydessä järjestettäviin arpajaisiin. Arpajaisilla on aina sen verran ansaittu, jotta yhden kuukauden painisalin vuokra (reilut 300 euroa) on saatu kuitattua.

SEURAN VUOSIKOKOUS

Kajaanin Juntta ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään sunnuntaina 25.3. klo 18 painisalilla. Esillä ovat normaalit vuosikokous asiat. Toivomme lasten vanhempien osallistuvan yhteisistä asioista päättämiseen.

Mitä enemmän kokouksessa väkeä on, niin sitä enemmän saamme uusia ideoita toiminnan kehittämiseen.

TRIKOOT JA TOSSUT

Seurallamme on käytössä muovikassillinen painitrikoita, joista löytyy kisoihin jokaiselle sopivat. Voit siis aivan hyvin lähteä painikisoihin, vaikka sinulla ei omia trikoita olisikaan!

Meillä on myös muutamat tuliterät trikoot kaupan. Hintaa trikooparille tulee 40 euroa. Adidaksen trikoisiin on painettu seuran logo.

Jos joku painijoista tarvitsee uusia tossuja, niin olkaa yhteydessä Pekkaan.  Kajaaniin saapuvista seuroista Saloisten Salamalla on paljon uusia edullisia painitossuja kaupan ja voimme pyytää heitä ottamaan mukaan jotain tiettyjä kokoja, kunhan tiedämme asiasta ennakkoon.

NETTISIVUT

Käykää tutustumassa seuran nettisivuihin. Sivut löytyvät osoitteesta

http://www.kajaaninjuntta.sporttisaitti.com/  Pyrimme päivittämään sinne lisätietoja kisoista ja muusta ajankohtaisesta asiasta.

Jos on jotain kysyttävää, niin ottakaa yhteyttä rohkeasti

vaikkapa seuramme puheenjohtajaan soittamalla numeroon 0407257977 tai sähköpostitse 0407257977

Ilmoittautuminen Kajaanin ikäkausipaineihin 31.3.

Painijan nimi________________________________

Syön kisapaikalla    ____  (rastita oikea vaihtoehto) ruokailun hinta 7 euroa