Ensimmäiset painikisat

5.4.2007

Santeri ja Konsta ottivat osaa elämänsä ekoihin painikisoihin. Santeri voitti sarjansa ja Konsta oli kolmas.
Aloittelijoiden palkintojenjaossa riitti palkinnoille pokkaajia. Reilun pelin hengessä kaikki palkittiin.
Väliin aika meinasi käydä pitkäksi otteluita odotellessa, mutta jokainen pääsi vääntämään.
Leipä miehet tiellä pitää. Oivan eväät maistuivat Konstan ja Santerin seurassa vallan mainioilta.

Monelle pojalle Juntan väännöt olivat ensimmäiset oikeat painikisat. Seuraavassa kuvallisia maistiaisia kisoista. Kuvat on napsinut Kvistin Jouni, joka "pääsi" ottelujärjestäjän apulaiseksi.