Painikoulun vetäjä ja harjoitusaika vaihtuu

10.8.2007

Seuramme nuorimmasta porukasta hyvää huolta pitänyt Harri Partanen siirtyy ainakin toviksi lepovuoroon. Painikoulun vetovastuun ottavat nyt Paiam Amiri ja Pekka Moliis.

Seuramme perustamisesta saakka painikoulun rehtorina häärännyt Partasen Harri siirtyy tänä syksynä "vuorotteluvapaalle". Uusina vetäjinä aloittavat ryhmässä Paiam ja Pekka, sillä Harria ei yksi mies korvaa...

-Talkoohommissa olen mukana jatkossakin. Nyt vain on paussi paikallaan, Harri totesi kesän vesisateiden keskellä.

Samalla vaihtuu myös painikouluryhmän treeniaika. Jatkossa nuorin poppoo vääntää molskilla tiistaisin klo 18-19. Ensimmäiset treenit kesäloman jälkeen on tiistaina 21.8.

Ryhmään mahtuu muutamia uusia tyttöjä ja poikia. Alaikäraja ryhmässä on seitsemän vuotta eli koulureppu pitäisi eteisestä löytyä, jotta molskille mukaan pääsee.