Painikausimaksut ja lisenssit 2008

17.12.2007

Seuran johtokunta on päättänyt vuoden 2008 painikausimaksun suuruudesta. Jatkossa koko kalenterivuoden käsittävän maksun suuruus on 100 euroa painijalta. Painiliitto on puolestaan pistänyt lisenssijärjestelmän uusiksi ja ns. aloittelijalisenssit poistuvat. Vanhemmat voivat jo ennen maksujen saamista varmistaa, onko lasten mahdollinen henkilökohtainen vakuutus voimassa myös painikisoissa. Todistus asiasta tulee laskemaan lisenssin hintaa!

Lisenssit tulevat ensi vuoden alusta olemaan seuramme nuorilla painijoilla hintahaarukassa 15-80 euroa. Vakuutuksen sisältävän lisenssin on jokaisen painijan maksettava itse.

Lisenssien maksulaput ovat tulleet Pekalle ja ne jaetaan yhtäaikaa painikausimaksujen kanssa.

Ja seuraavasta linkistä pääsette tutustumaan Painiliiton tiedotteeseen asian tiimoilta. Seura suosittelee, että jokainen painijoista valitsee lisenssin, jolla pääsee myös kilpailemaan. Ja jos asiassa laskujen jakamisen jälkeen jotain epäselvää, niin kysykää valmentajilta lisätietoja.

Lisätietoja: http://www.painiliitto.net/lisenssit/2008%20lisenssij%E4rjestelm%E4.pdf