Tuorein Juntan painikirje

20.2.2008

Maanantaina jaettiin pojille treeneissä seuran tiedotuskirje. Koska osa on taatusti sen hukannut, niin kirje löytyy täältä.

Kajaanin Juntta tiedottaa

Talkoolaisia tarvitaan Juntan kansallisissa kisoissa 29.3. ja jo edellisenä iltana mattotalkoissa. Toivottavasti kaikkien painijoiden taustajoukoista löytyy väkeä talkoisiin. Väkeä tarvitaan mm. ruuanjakeluun, kahvioon, ajanottoon, läheteiksi (sisaruksille sopivaa hommaa!). Ja ensiapupiste (lähinnä jääpussien jakoa ja pumpulia nenään, toivottavasti) kaipaa vastuuhenkilöä. Ilahduttavan moni on jo luvannut talkoisiin, mutta lisää kaivataan. Ilmoita Pekalle toiveesi hommista. Mattotalkoisiin kaivataan myös pakettiautoja maton ajoon.

SEURAN VUOSIKOKOUS 9.3.

Seuran vuosikokous järjestetään painisalilla 9.3. klo 18. Tulkaa vanhemmat porukalla kuulemaan ja pohtimaan sitä, mitä tulevaisuudessa seurassa tehdään. Ja johtokunta kaipaa uusia immeisiä, ehtisitkö sinä käydä kokouksessa pohtimassa asioita 4-5 kertaa vuodessa?

PIPOJA VIELÄ JÄLJELLÄ

Seuran omalla nimellä varustetut pipot ovat myynnissä. Kymmenen euron hintaisia pipoja voi ostaa harjoitusiltoina Pekalta. Pipojen väri on musta ja niihin on kirjailtu etupuolelle teksti JUNTTA. Pipoja on jäljellä muutama.

TALVILOMALLA PEKAN RYHMÄ LOMALLA

Kajaanin talvilomaviikolla (viikko 10) ei Pekan ryhmällä ole treenejä!

TULEVISTA KISOISTA

Reilun viikon aikana on kolmet kisat:

23.2. Pohjois-Suomen aluemestaruuspainit (Stevon ryhmä+Valtteri)

24.2. Kuopio kuukausipainit (Pekan ryhmälle sopivat kisat)

1.3.  Haukipudas, ikäkausipainit (ei varsinaisia aloittelijasarjoja, kaikki halukkaat)

Ilmoittautukaa mukaan oheisella lapulla.

p.s. JOS JOTAIN ASIOITA MIELEN PÄÄLLÄ, NIIN SOITELKAA NUMEROON 0407257977.

Painijan nimi     ______________________________

Lähden mukaan Kuopion kisoihin sunnuntaina 24.2.________  (Pistä X jos lähdet)

Lähden mukaan Haukiputaan kisoihin lauantaina 1.3. _____    (Pistä X jos lähdet)