Ilmoittaudu kisoihin

14.3.2008

Nyt alkaa olla aika ilmoittautua Juntan kevään päätapahtumaan. 29. maaliskuuta väännetään Kajaani-hallissa kansalliset ikäkausipainit ja sinne tarvitaan niin painijoita kuin talkoolaisia. Ohessa torstain treeneissä jaettu painikirje, jossa lisätietoa asiasta.

KILPAILUT KAJAANI-HALLILLA LAUANTAINA 29.3.

Kajaanin Juntan kansalliset ikäkausipainit järjestetään Kajaani-hallilla 29.3. Kisoissa on omat sarjat aloittelijoille, joten KAIKKI painijat mukaan.

Ilmoittautukaa ennakkoon tämän lapun alareunassa olevalla kaavakkeella.  Punnitus kisoissa on 10-10.30. Varsinainen painihomma alkaa kello 12.

TALKOOAPUA TARVITAAN

Vanhempien ja sisarusten apua tarvitaan kisojen läpivientiin. Perjantaina klo 18.30 on mattotalkoot, jolloin rakennetaan kisapaikka kuntoon (3 mattoa + muu rekvisiitta). Kisojen aikana tarvitaan apua eri tehtävissä niin kellomiehinä kuin ravintolassa.  Vanhempia on jo paljon ilmoittautunut, mutta lisää mahtuu. Jostain pitäisi löytää mm. lähettien esimies ja pari-kolme nuorta lähettiä ottelupöytäkirjojen kuljetukseen.

Samoin apua tarvitaan kisojen päätyttyä lauantaina, kun matot pitää saada palautettua painisalille ja prikaatille. Lauantaina kisat päättyvät arvion mukaan n. klo 17. Tuossa vaiheessa tarvittaisiin pari-kolme pakettiautoa, joilla matot saadaan kuskattua. Jos teillä on mahdollista saada auto jostakin lainaan, niin kertokaa siitä Pekalle salilla. Pienikin säästö kuluissa on iso apu seurallemme.

Kisapaikalla on ruokailu punnituksen jälkeen, joten 9.30-11.30 käy kahviossa melkoinen säpinä. Ruoka tulee valmiina paikalle, mutta ruuan jakelun ja pöytien siivoamisen suhteen tarvitaan apua.

Apu on tervetullutta myös kahvion pyörittämiseen. Kiivain hetki on kuitenkin tuo pari tuntia ennen kisoja, jonka jälkeen osa talkoolaisista voi seurata kisoja tai lähteä vaikka kotiin.

Kiitollisena otamme vastaan pieniä (miksei myös suuria) tavarapalkintoja kisojen yhteydessä järjestettäviin arpajaisiin.

Jos kysyttävää, niin soitelkaa Pekalla numeroon 0407257977 tai pistäkää mailia tulemaan osoitteeseen pekka.moliis@kajaani.net

_______________________________________________________________________________

Ilmoittautuminen Kajaanin ikäkausipaineihin 29.3.

Painijan nimi________________________________

Syön kisapaikalla    ____  (rastita oikea vaihtoehto) talkoolaisille seura tarjoaa ruuan

En syö kisapaikalla_____