Ukkohallan uimaan ja vesihiihtämään 2. elokuuta - lähtö linja-autoasemalta klo 11

19.7.2008

Juntan kesäretki suunnataan tänä suvena Ukkohallaan, jonne on valmistunut Suomen ensimmäinen kaapelivesihiihtorata! Ilmoittaudu Pekalle 28.7. mennessä e-maililla pekka.moliis@kajaani.net tai soittamalla numeroon 0407257977. YLI 20 LÄHTIJÄÄ JO TIEDOSSA!

Retkipäivä on siis lauantai 2. elokuuta. Kajaanista lähdetään linja-autoasemalta klo 11 ja takaisin tullaan joskus ennen iltakuutta. Seura maksaa kaikki halukkaat vesihiihtoradalle ja Ukkohallan saunamaailmaa (aikaa vesileikkeihin on n. 3 tuntia).

Reissuun lähtijät hoitavat itse eväspuolen ottamalla kotoa joko rahaa tai ruokaa. Miksei myös molempia.

Kaapelivesihiihtoradalle pääsee jokainen uimataitoinen. Paikan päältä löytyy kaikki tarvittavat vermeet (sisältyvät lipun hintaan). Radalla käytetään märkäpukua, kypärää ja pelastusliivejä. Ja tietenkin vesisuksia.

Mukaan tarvitaan myös muutama aikuinen. Seura maksaa myös näiden "hengenpelastajien" tiketit.  Ja nyt ilmoittautumaan! Reissu toteutetaan, mikäli lähtijöitä tarpeeksi.  Ja reissu toteutuu, sillä mukaan on tulossa Kelat (4), Moliis (3), Nevalainen (3), Sidik Ali (4), Melaset (2), Punkerit (2), Juho, Ville, Valtteri ja Oskari. Matkaan lähdetään Tarmon bussilla, jossa paikkoja 45 hengellä. Mukaan siis mahtuu lisää perheenjäseniä!

Jos epäilet, ettei kaverisi ole tätä ilmoitusta nähnyt, niin vinkkaa asiasta. Vielä ehtii ilmoittautua.

Vesistökoulutusterveisin. Pekka