Tiedotuskirje painijoiden kotiin

28.8.2008

Koska suurin osa pojista hukkaa treeneissä jaettavan tiedotuskirjeen, niin oheisesta linkistä se löytyy myös.

Kajaanin Juntta tiedottaa

HARJOITUSAJAT

Painiharjoitukset ovat Pekan painikoululla maanantaisin ja torstaisin klo 17.30-18.30. Ryhmään mahtuu vielä muutama uusi painija. Syksy väännetään vapaapainia.

Stevon ryhmä on koolla maanantai, keskiviikko ja torstai 18.30-20.

PIPOT, TRIKOOT JA TOSSUT

Seuran omalla nimellä varustettuja pipoja on muutama jäljellä. Kymmenen euron hintaisia pipoja voi ostaa harjoitusiltoina Pekalta.   Painipaidat jaetaan uusille pojille sen jälkeen, kun painikausimaksut ovat kunnossa.

Jos on tarvetta trikoille tai painitossuille, niin olkaa yhteydessä Pekkaan. Yhteistilauksella saadaan kuluja pienemmäksi.

Kajaanissa painitavaroita löytyy Prismasta. Trikoot siellä ovat halpoja, mutta tossut aika arvokkaita (n. 70 euroa). Väliin salilla on kaupan myös käytettyjä painitossuja. Uusien tossujen hinnat ovat 35 eurosta ylöspäin.

Trikoot ja tossut eivät ole pakollisia hankintoja!

Seura hankkii uudet verkkarit viimeistään alkuvuodesta. Niistä tietoa myöhemmin.

SYKSYN KILPAILUISTA

Painikoululaisille sopivia kisoja on 28.9. Joensuussa ja 11.10. Varkaudessa. Molempiin mennään pikkubussilla. Syksyllä painimisen aloittaneet voivat aloitella kisahommia joulukuulla seuran omissa salikisoissa, ellei muuta sovita. Ykkösryhmälle Stevo ilmoittaa kisoista ja leireistä.

SEURAN NETTISIVUT

Käykää tutustumassa seuran nettisivuihin. Sivut löytyvät osoitteesta

http://www.kajaaninjuntta.sporttisaitti.com/ Sivuilla oma osio myös painijoiden vanhemmille.

JUNTTA JÄRJESTÄÄ SM-PAINIT MAALISKUUSSA

28.-29.3.2009 painitaan Kajaanihallilla alle 20 vuotiaiden kreikkalais-roomalaisen painin SM-kisat. Kisat ovat pienelle seurallemme erittäin suuri juttu. Kisajärjestelyissä tarvitaan kovasti apua, joten ilmoittaudu ajoissa talkoisiin. Tarjolla monenmoista puuhaa.

JA JOS JOTAIN ASIOITA MIELEN PÄÄLLÄ, NIIN SOITELKAA PEKALLE NUMEROON 0407257977. SEURAN NETTISIVUILTA LÖYTYY MYÖS TIEDOT SEURAN MUISTA HALLITUKSEN JÄSENISTÄ.