Kisakutsu Liperiin ja muutakin tiedotuskirjeessä

3.11.2008

Torstain treeneissä jaettiin pojille tietoa loppusyksyn ohjelmasta. Tässä varmuudeksi kyseinen plakaatti, sillä osa on saattanut hukata paperin.

Kuulumisia painisalilta

KAJAANIN SM-PAINIT MAALISKUUSSA

28.-30.3.2009 painitaan Kajaanihallilla alle 20 vuotiaiden kreikkalais-roomalaisen painin SM-kisat. Kisat ovat pienelle seurallemme erittäin suuri juttu. Kisajärjestelyissä tarvitaan kovasti apua, joten ilmoittaudu ajoissa talkoisiin. Tarjolla monenmoista puuhaa mm. ensiapu, ajanotto, kioski, ruokailu ja mattotalkoot! Painipoikia tarvitaan läheteiksi.

Jos vanhemmilla on hyviä suhteita yrityksiin, joista voisi kysellä yhteistyökumppaneita, niin vinkatkaa asiasta salilla käydessä.

PIPOJA, TOSSUJA, TRIKOITA

Seuran pipoja on muutama jäljellä. Kymmenen euron hintaisia pipoja voi ostaa harjoitusiltoina Pekalta.

Kajaanissa painitavaroita löytyy Prismasta. Trikoot siellä ovat halpoja, mutta tossut aika arvokkaita (n. 70 euroa). Käytettyjä tossuja on salilla kaupan mustat Asics (Helin vanhat, koko 36/37), vuodet painitut hinta 10 euroa. Salin seinällä roikkuvat vanhat Adidakset (koko 35?) saa ilmaiseksi jos joku haluaa.

Pekalta löytyy Adidaksen uusia mustia Mat Doggeja hintaan 45 euroa (kaapissa koot 33 ja 35).

Trikoot ja tossut eivät ole pakollisia hankintoja!

Seura hankkii uuden edustusasun alkuvuodesta. Niistä tietoa myöhemmin. Ykkösryhmän painostuksesta tällä kertaa otettanee asuksi ns. college-puku, joka on painihommissa perinteistä takki-housu-yhdistelmää kätevämpi.

SYKSYN KILPAILUISTA

Oman salin salikisat painitaan torstaina 11.12. Liperissä Pekan ryhmäläisille sopivat kuukausipainit lauantaina 15.11. Ilmoittautumiset alla olevalla lapulla. Seura hoitaa matkat, painijat kustantavat itse ruokailun kisojen jälkeen. Tarkemmat ohjeet ja aikataulut myöhemmin.

Muita varmoja kisoja Pekan ryhmälle ei ole tiedossa.  Ykkösryhmälle Stevo ilmoittaa kisoista ja leireistä.

________________________________________________________________________________

Lähden mukaan Liperin 15.11. kisoihin

Painijan nimi_________________________________