Juntalle uusi edustusasu

17.11.2008

Kajaanin Juntta on parin vuoden välein uusinut edustusasuaan. Seuraavaksi asuksi on vanhempien painijoiden toiveiden mukaisesti tulossa Niken collegeasu.

Uusi malli on hyvälaatuinen Niken asu, jossa housut ovat mustat ja paita harmaa. paitaan tulee etupuolelle seuran logo (samankokoisena kuin Juntta nousee-paidoissa) + muutama yhteistyökumppanin logo.

Kokoja on välillä 128-XXL. Aikuisten asuille tulee hintaa 50 euroa ja lasten asuille 45. Niken asuissa voi valita paitoja ja housuja "ristiin" eli voi ottaa housut eri kokoa kuin paidan.

Malliasut tulevat lähiviikkojen aikana salille sovitukseen. Ja asuja voi ostaa myös vanhemmat, joko painatuksilla tai ilman. Silloin porukka olisi yhtenäisen näköinen kisoissa käydessään. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin uudet asut ovat käytössä vielä tammikuun aikana.

Lisätietoja voitte kysyä Pekalta numerosta 0407257977