Painikausimaksut ja lisenssit

8.1.2009

Alkuvuoden ekoissa treeneissä ovat jaossa painikausimaksu ja lisenssilaput. Jos juniori hukkaa maksulaput kotimatkalla, niin ottakaa yhteyttä Pekkaan.

Painikausimaksu on vuonna 2009 entinen eli tasan sata euroa. Maksu pitää sisällään treenien ohjauksen, kisareissut matkojen ja osanottomaksujen osalta, mahdolliset valmentajien valitsemat leirit ja kesätoiminnan. Lisäksi samalla tulee kuitattua seura jäsenmaksu ja tammikuun lopulla tulee jakoon uusi Juntta nousee-harjoituspaita. Painikausimaksujen eräpäiväksi on merkattu 20. tammikuuta.

Painilisenssien maksulaput ovat luvalla sanoen sekavat, mutta ne onkin suunniteltu Painiliitossa.. Tarjolla on useampia lisenssivaihtoehtoja, joista kannattaa valita se oikea Pekan kanssa.  Lisenssien hinnat vaihtelevat painijan iän mukaan.

Lisenssit kannattaa maksaa mahdollisimman nopeasti, että saadaan vakuutukset kuntoon. Salilla kun aina tahtoo sattua ja tapahtua.

Tuosta linkistä pääsee liiton sivulle katsomaan tarkemmin lisenssien sisältöjä:

Lisätietoja: http://www.painiliitto.net/lisenssit/2009%20lisenssij%E4rjestelm%E4.pdf