Seura-asut saapuneet sovitukseen

13.1.2009

Ja vihdoin ne seuran college-asut ovat saapuneet. Puvut sovituksessa keskiviikkona isompien treeneissä ja torstaista eteenpäin pienempien harjoituksista. Puvut tilattava viimeistään ensi viikon aikana eli 22. päivään mennessä! Ja vieläkin tuli yllätys pukujen noutamisen yhteydessä..

Ai että mikäkö yllätys? Tietenkin se, jotta pari tärkeää koko puuttui eli 128 ja 140 senttiset. Kun ei enää jaksanut ruveta niitä puuttuvia kokoja vartoomaan, niin nyt porukan pienimmät saavat koetella päälleen Umbron tuulipukua. Se kun kooltaan vastaa näitä college-pukuja. Varsinaiset puvut ovat sitten tietenkin samanlaisia kuin isommillakin.

Ei muuta kuin sovittelemaan ensi kerralla treenien päälle. Senttikoossa hinta on 40 euroa ja aikuisten koot 45 euroa. Pukuihin tulee etupuolelle 3-5 mainosta ja selkään lätkäsemmä seuran logon.