Ylivieskaan lauantaina klo 8

13.5.2009

Linja-autoasemalta lähdetään aamukahdeksalta. Mukaan on lähdössä alun toistakymmentä vääntäjää. Täällä ohjeita tarkemmin reissua varten.

Lähtö linja-autoasemalta Ylivieskan paineihin lauantaina 16.5. kello 8. Paluu takaisin illalla n. klo 19.

Kisapaikalla ruokailumahdollisuus omalla kustannuksella hintaan 7,-. Seura hoitaa osanottomaksut ja matkakulut. Omaa evästä myös matkaan!  Pekka lähtee viemään. Jos et jostain syystä lähdekään, niin ilmoita siitä heti Pekalle numeroon 0407257977.

Muistilistaa painikisoihin:

- nenäliina ja painipassi (kaikilla ei vielä ole, mutta niillä matkaan joilla on.

- painitossut ja trikoot. Trikoita löytyy seuralta.

- pikkuhousut tai uikkarit pidettäväksi trikoiden alla.

- verkkapuku tai verkkarit, t-paita ja college-paita. Painikisat voivat joskus olla yllättävän viileässä paikassa

- eväät. Mehua, voileipää ja hedelmiä. Ehdottomasti ei limpparia, sipsejä ja irtokarkkeja.

- taskurahaa. Kisapaikoilla yleensä kanttiini, josta voi ostaa jotain pientä. Lisäksi arpoja myytävänä-Yksipäiväisillä kisareissuilla painijat maksavat itse omat ruokansa. Kisajärjestäjien puolesta yleensä ruokailumahdollisuus 7 euron hintaan. Päivä on pitkä, joten ruokailu kannattaa.

-NIXORAL-shampoo, pyyhe ja puhtaat vaatteet painin jälkeen päälle pantavaksi. Nixoral-shampoon käyttö kisojen jälkeen on opeteltava jo nuorena. Painijoita tulee monesta eri seurasta ja jollain voi olla joku ihosairaus, jota punnituksessa ei huomata. Nixoral pienentää tartuntariskiä.