Painikausimaksuista ja lisensseistä

7.1.2010

Aika tavalla entisillä taksoilla mennään myös tämä vuosi. Peruspainikausimaksu koko vuodelta on 100 euroa, jonka lisäksi maksettavaksi tulee kilpailemiseen oikeuttavan painilisenssin hinta. Sotkamossa treenaavien osalta maksu on kevätkaudelta 40 euroa + henkilökohtainen lisenssimaksu. Maksulaput jaetaan vuoden ensimmäisissä treeneissä, osa on voinut jo saada lisenssilaskun suoraan kotiin. KAJAANISSA PAINIKAUSIMAKSU KÄSITTÄÄ KOKO VUODEN; MYÖS ENSI SYKSYN! SAMOIN PAINILISENSSI KOKO VUODEN!

Painikausimaksu sisältää kaiken seuran järjestämän toiminnan. Eli voit treenata joko Kajaanissa tai Sotkamossa, jonka lisäksi on vielä Kajaani-hallin jumppavuoro. Painikausimaksu kattaa myös seuran jäsenmaksun ja kaikille maksun suorittaneille tulee vielä talven kuluessa uusi Juntta nousee-paita.

Kilpailureissuille pääsee, mikäli lisenssi sen sallii. Pääsääntönä on, että kisaamaan pääsevät kaikki halukkaat. Seura maksaa matkakulut ja osanottomaksut. Painijat huolehtivat itse ruokailut reissuissa.

13 euron harrastajalisenssillä ei vielä kisaamaan pääse, vaan sitä varten tarvitaan oman ikäluokan B-lisenssi. Painin kattava oma vakuutus pudottaa lisenssin hintaa hieman.

Lisenssiasioihin pääset perehtymään oheisesta linkistä. Lisätietoja asian tiimoilta voit kysäistä myös Moliisin Pekalta numerosta 0407257977. Ja sen verrran vinkkiä, että lisenssin hintaa voi pudottaa jättämällä esimerkiksi Molski-lehden pois. Siinä kun ei juuri asiaa metrin mittaisille tai heidän vanhemmilleen ole.

Lisätietoja: http://www.painiliitto.net/lisenssit_index.php