Juntan johtokunta uudistui

1.3.2010

Tukku uusia vanhempia nousi mukaan seuran johtokuntaan sunnuntaina 28.2. pidetyssä vuosikokouksessa. Uuden johtokunnan ensimmäinen kokous sunnuntaina 21. maaliskuuta klo 18 painisalilla. Esillä kansallisiin paineihin liittyvät asiat.

Seuran puheenjohtajana jatkaa Pekka Moliis. Jäseniksi johtokuntaan tulivat valittua entisistä Mauno Huttunen ja Marja Löhönen. Uusia johtokunnan jäseniä ovat Jani Piipponen, Juha-Matti Karppinen ja Marko Lipponen. Niin ikään johtokunnan kokouksiin osallistuvat varajäsenet ovat Timo Kela ja Helena Kvist (uusi).

Seuran kauden 2010 talousarvio on loppusummaltaan 10.700. Kilpailumenoihin on arvioitu kuluvan 4500 euroa. Suurimmat yksittäiset tulolähteet ovat painikausimaksut, huhtikuussa järjestettävät kansalliset ikäkausipainit ja Kajaanin kaupungin avustus.