Ilmoittaudu Juntan Nassikkapainiin

3.8.2010

Uusia painijoita otetaan syksyn tullen ryhmiin mukaan. Uusien painijoiden nassikkapaini 6-8 vuotiaille on torstaisin klo 17.30-18.20. Ryhmään otetaan noin 12-14 uutta painijan alkua. Ensimmäiset harjoitukset torstaina 19.8. Ryhmän vetäjinä Marko Lipponen ja Stevo Petrovic. Vanhemille painijoille löytyy parin paikan verran tilaa seuran muista ryhmistä. Soita ja tule kokeilemaan. Ilmoittautumiset ja tiedustelut Pekalle numeroon 0407257977. Lähestyä voi myös sähköpostin välityksellä pekka.moliis@kajaani.net JA HUOM: PAINI SOPII MYÖS TYTÖILLE!

Aloittelijoille treenejä on kerran viikossa. Syyskauden painikausimaksun hinta on 50 euroa, joka pitää sisällään seuran jäsenmaksun, aloittelijoiden vakuutuksen, harjoituspaidan ja rempseän ohjauksen. Koko vuoden painikausimaksun hinta tänä vuonna oli 100 euroa. Painiharjoitusten ohella Kajaanin Juntan painijoille on tarjolla voimisteluvuoro kerran viikossa Kajaanihallilla.

Ja treenikamppeiksi käyvät vallan hyvin t-paita, verkkarit/shortsit ja sisäliikuntakengät (tai jumppatossut). Avojaloin matolle ei saa mennä. Myöskään sairaana ei painimaan kannata tulla. Kun kontaktissa ollaan, niin taudit vaihtavat omistajaa vauhdilla.

Alkuvaiheessa pääpaino on hauskanpidossa ja omaan kehoon tutustumisessa. Kuperkeikat opetellaan ennen kovimpia painiliikkeitä ja erilaiset pelit ja leikit tulevat tutuiksi.

Vanhemmat voivat halutessaan olla treenejä seuraamassa. Tosin vuosin kokemus on osoittanut, poikien loukkaantumisriskin kasvavan, kun oma hoitaja on paikalla.. Niinpä suosittelemme iltalenkkiä, kaupassa käyntiä tai vaikka seinän takana punttien nostelua.