Pasi ja Milad voittoon Siilinjärvellä

31.10.2010

Pasi taisi ottaa Siilinjärveltä uransa ensimmäisen sarjavoiton. Juntta onnittelee.

Ja niin tuli tulokset Savostakin. Näyttääpi siltä, jotta Milad on päässyt yllättämään Rusasen Tomin. Kestin Pasi taas on voittanut oman sarjansa aloittelijoissa.

30.10.2010 Siilinjärvi

Kreikkalais-roomalaisen painin Savo-Karjala alueen kuukausikilpailut

Järjestäjät Kuuslahden Nuorisoseura ja Kuopion Kisa-Veikot

Osanottajia 21, seuroja  5, otteluita 25

Pojat

31 kg: 1) Joel Pakarinen Kuopion Kisa-Veikot, 2) Lassi Hyvönen Kuopion Kisa-Veikot, 3) Pyry Lipponen Kajaanin Juntta.

34 kg: 1) Kalle Starck Kuopion Kisa-Veikot.

40 kg: 1) Milad Gardniya Kajaanin Juntta, 2) Tomppa Rusanen Kajaanin Juntta, 3) Arsi Haukijärvi Kuuslahden Nuorisoseura.

45 kg: 1) Toni-Pekka Järvinen Varkauden Tarmo, 2) Tommi Harinen Sorsakosken Teräs.

Aloittelijat

21 kg: 1) Rasmus Itkonen Varkauden Tarmo, 2) Antti Hyvönen Kuopion Kisa-Veikot, 3) Emppu Pakarinen Kuopion Kisa-Veikot.

26 kg: 1) Veli-Matti Koistinen Varkauden Tarmo, 2) Eetu Lipponen Kajaanin Juntta.

31 kg: 1) Topi Leppänen Varkauden Tarmo, 2) Arsi Rosenberg Varkauden Tarmo, 3) Aleksi Juntunen Kuopion Kisa-Veikot.                                                      .

40 kg: 1) Pasi Kesti Kajaanin Juntta,  2) Leevi Tiihonen Kuuslahden Nuorisoseura, 3) Jere Hartikainen Sorsakosken Teräs, 4) Aslak Pitkänen Kuopion Kisa-Veikot

Vapaapainisarjat

34 kg: 1) Kalle Starck Kuopion Kisa-Veikot.

45 kg: 1) Toni-Pekka Järvinen Varkauden Tarmo, 2) Tommi Harinen Sorsakosken Teräs.