Kympin korotus painikausimaksuun

3.11.2010

Juntan painikausimaksu on viimeiset viisi vuotta ollut tasan sata euroa. Seuran johtokunta on päättänyt korottaa ensi vuodelle maksua kymmenen euroa eli vuodenvaihteessa jaetaan 110 euron maksulaput kaikille.

Kajaanin Juntan painikausimaksu kattaa kaiken seuran toiminnan vuoden 2011 aikana. Painikausimaksun suorittaneille jaetaan uudet Juntta-nousee treenipaidat ja harrastelijoiden osalta seura vastaa myös tapaturmavakuutuksen ottamisesta harjoituksiin.

Mikäli intoa on lähteä painimaan kisoihin, niin silloin jokaisen painijan on lunastettava ikäluokkansa mukainen painilisenssi. Lisenssin hintaan vaikuttaa painijan iän ohella myös se, onko painijalla jo ennestää voimassa olevaa tapaturmavakuutusta, joka kattaa painikisoissakin sattuneet vahingot. Asian voi varmistaa kysymällä vakuutusyhtiöstä.

Lisätietoja vakutuuksista ja lisensseistä voi kysellä Moliisin Pekalta numerosta 0407257977.