Tiedoksi painisalilta

30.11.2010

Koska osa on varmasti treeneissä jaetun tiedotuslapun jo hukannut, niin laitetaan se esiin. Salikisat painitaan keskiviikkona 8.12. Punnitus klo 17.30 ja kisat 18. Aikaa menee reipas tunti. Koko uutiskirje linkistä.

JUNTTA TIEDOTTAA

Salikisat keskiviikkona 8.12.

Juntan kaikkien ryhmien salikisat pidetään keskiviikkona 8.12. Ilmoittautuminen klo 17.30 alkaen. Matsit alkavat klo 18. Sarjat tehdään taitojen mukaan ja kaikki osallistujat palkitaan.

Kaikki mukaan painimaan ja kannustamaan.

PERUUTUKSIA JUMPISSA

Työesteiden ja Kajaanihallin omien tapahtumien vuoksi loppuvuodesta jumpataan enää kahdesti eli 3.12. ja 17.12. Tämän jälkeen asiaan palataan vasta tammikuulla.

PAINIJOIDEN JOULULAHJAVINKIT

Seuran painitossuvarasto on täydentynyt ja sieltä löytyy hyvin kokoja välille 29-42. Tossujen hinnat vaihtelevat mallista riippuen 40-50 euron välillä. Myös muutamia trikoita löytyy hintaan 30 euroa/pari (sininen ja punainen).

PAINIKAUSIMAKSU 2001 ON 110 EUROA

Ensi vuoden painikausimaksuksi on vahvistettu 110 euroa ja se kattaa koko tulevan vuoden. Maksu sisältää pakollisen tapaturmavakuutuksen, jäsenmaksun ja treenipaidan. Kilpailevien painijoiden on maksettava itse Painiliiton kilpalisenssi. Lisenssiasioista tarkempia tietoja Pekalta.

SEURAN  UUSI EDUSTUSASU TAMMIKUUSSA

Heti tammikuun alussa sovitukseen tulevat uudet seuraverkkarit. Hintaa puvulle tulee n, 45 euroa. Pukuihin mahtuisi vielä pari-kolme sponsoria lisää. Puvut tilataan yhteistilauksella tammikuun aikana. Tätä kirjoittaessa puvun merkki on vielä vähän auki.

SEURAN ERI RYHMÄT JÄÄVÄT VÄHÄN ERI AIKAAN JOULULOMALLE. VETÄJÄT ILMOITTAVAT SIITÄ TARKEMMIN. ASIA RIIPPUU PAINIJOIDEN JOULUKIIREISTÄ.

RYHMIEN JOULULOMISTA LÖYDÄT TARKEMPIA TIETOJA JOULUN LÄHETESSÄ MYÖS SEURAN NETTISIVUILTA.

LISÄTIETOJA SEURAN TOIMINNASTA LÖYTYY OSOITTEEESTA

WWW.KAJAANINJUNTTA.SPORTTISAITTI.COM