Talkoolaisia tarvitaan

17.3.2011

Vuoden suurin urakka on edessä ja talkoolaisia tarvitaan. Myös arpajaispalkintoja voi tuoda salille jo ennakkoon. Jokaiselle halukkaalle löytyy jotain tehtävää. Pidetään kunnon kisat.

Kajaanin Juntan kansalliset painit sunnuntaina 3.4.

Kajaanihallilla painitaan Juntan kansalliset ikäkausipainit sunnuntaina 3.4.  Kisoissa on omat sarjat aloittelijoille. Ja kun kyseessä on kotikisat, niin kukaan ensi kertaa kilpailuihin osallistuva ei joudu liian kovaan kyytiin. Joten rohkeasti ilmoittautumaan alareunassa olevalla kupongilla.

Kisoihin osallistuminen vaatii ns. kilpalisenssin hankkimisen. Sen hinta esimerkiksi 8-vuotiaalle painijalle on 33 euroa.

TALKOOLAISIA TARVITAAN

Kisat ovat seuran tärkein tulonhankintalähde. Senpä takia tarvitaan kisoissa iso joukko talkoolaisia, kun toistasataa painijaa vanhempineen saapuu kisoihin.

Miesväelle on touhua mm. lauantai-illan mattotalkoissa, joita jatketaan luonnollisesti sunnuntaina kisojen päätyttyä. Kisojen aikana on myös erilaisia tehtäviä tarjolla kykyjen mukaan. Kisapaikan rakentaminen isolla porukalla kestää pari tuntia ja purkaminen tunnin.

Naisväen puoleen käännytään kisaravintolan pyörittämisen suhteen. Muutama vakiotekijä on tällekin puolelle tiedossa, mutta lisäkäsiä tarvitaan. Kisapaikalla on painiporukalle seisova pöytä punnituksen jälkeen ja kahvia + muuta pienempää suuhunpantavaa myydään koko kisojen ajan.

Jos nuoremmista painijoista jotkut eivät vielä halua matolle kisaamaan, niin tomeria lähettejä kaivataan ottelulistoja kuljettamaan.

Jos vanhemmista löytyy ensiaputaitoisia immeisiä, niin kisojen ajan klo 12-16 tarvitaan paikalle pumpulin ja jääpussin ojentajaa.

JA ONKO KELLÄÄN VANHEMMISTA KÄYTÖSSÄ PAKETTIAUTOA TAI PERÄTI PIENTÄ KUORMA-AUTOA? PRIKAATILTA HAETAAN PAINIMATTO LAUANTAINA JA SUNNUNTAINA KISOJEN PÄÄTTEEKSI SE PITÄISI SINNE MYÖS PALAUTTAA!

Ja vielä tarvitaan palkintoja arpajaisiin. Ihan mikä tahansa tavara kelpaa. Jos on hyviä suhteita eri liikkeisiin, niin kysäiskää rohkeasti.

JA KAIKKI PAINIJAT JA TALKOOLAISET PERHEINEEN SYÖTETÄÄN SEURAN TOIMESTA KISAPAIKALLA. LISÄKSI VANHEMMILLE JÄRJESTETÄÄN KEVÄÄLLÄ YHTEINEN TALKOOILTA.