Joensuu lauantai 16.2. - lähtö klo 7 linja-autoasema. Monta paikkaa vapaana!!

11.2.2013

Joensuun kuukausipaineihin on pikkubussi varattu ja nyt ei enää puutu kuin painijoita. Helin ryhmän porukalla oli mennyt pupu pöksyyn Kasperia lukuunottamatta ja nyt auto ei ole kuin puolillaan, vaikka kisaporukasta mukaan lähtevät Arttu, Tuukka ja mahdollisesti Konsta. Olavin kohdalta tilanne on vielä auki, kun ei ollut keskiviikon treeneissä.

NYT ON SEURASSA TEHTÄVÄ UUTTA LINJAUSTA KISOIHIN LÄHDÖSSÄ. EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ AJELLA KALLIILLA VUOKRA-AUTOLLA SEN TAKIA, ETTÄ LÄHTIJÄT PERUVAT VIIME TIPASSA. JOENSUUN REISSU KUSTANTAA SEURALLE NOIN 250 EUROA JA PAINIJOITA MATKAAN LÄHTEE KOKONAISTA NELJÄ. jATKOSSA VIIMEISTEN TREENIEN REISSUN PERUJIA TULLAAN MUISTAMAAN LASKULLA.

Reissuun evästä matkaan, sillä kisapaikalla ei ruokaa. Käydään vaikka McDonaldsilla kisan jälkeen syömässä hampurilaiset. Jokainen painija maksaa itse ruokansa.