Konstalle niukka tappio SM-molskilla

13.12.2013

Konsta Kvistin urakka kadettien SM-vapaapaineissa jäi yhteen matsiin. Ensimmäisellä kierroksella vastaan tullut KOOVEE Jere Korpela otti voiton pistein 7-4. Kisareissulla huoltajana olleen Nabardin mukaan Konstan selkävoitto oli lähellä sillä kaveri oli viime hetkillä tukalassa sillassa, mutta aika loppui kesken.

Kun tamperelainen hävisi seuraavan matsin 8-8, niin matsit tällä kertaa jäivät yhteen. Vuodenvaihteen jälkeen alkaa Konstallakin krekokausi, joka on selvästi parempi painimuoto seuran ahkerimmalle treenaajalle.

Tuomaripuolella Juntan mainetta vaalivat kisoissa tuore olympialuokan tuomari Stevo Petrovic ja ensimmäisissä SM-kisoissaan tunaroivat  äähh ei kun tuomaroiva Miro Sidik Ali.