Mirosta tuli FILA-tuomari

9.5.2014

Miro on nyt kansainvälinen tuomari. Tosin kuvassa voi olla myös Nabard, mutta niillä ei hirveän suurta eroa keskenään ole.

Kajaanin Juntta sai loppuviikosta jo kolmannen kansainvälisen painituomarinsa, kun Kansainvälinen painiliitto (FILA) hyväksyi Miro Sidik Alin tuomarikorotuksen. 23-vuotias Miro on Juntan omia kasvatteja, joka aloitti painimisen seuran perustamisvuonna 2004.

Seuralla on nyt kaikkiaan kolme kansainvälistä painituomaria. Tuomareista Jari Koivusalo on parhaillaan Ruotsin mestaruuskilpailuissa tuomaroimassa. Vantaan EM-paineissa viheltänyt Stevo Petrovic puolestaan matkaa ensi viikolla Teheraniin joukkueiden MM-kisaan tuomariksi.

Juntta onnittelee!