Tiedoksi syksyn painikausimaksuista

8.8.2014

Kajaanin Juntassa on käytäntö, jonka mukaan painitouhuja saa uudet painijat käydä pari kertaa kokeilemassa ennen maksulapun saamista. Painikausimaksun hinta syksyn 2014 osalta on 70 euroa. Painikausimaksun jälkeen nuorille vääntäjille jaetaan seuran omat treenipaidat.

Elokuun aikana treeneissä jaetaan laskut myös niille viime talvena painitouhuissa mukana olleille, jotka maksoivat keväällä vain puolikkaan kausimaksun eli 70 euroa. Niille painijoille, jotka hoitivat hommat koko vuodeksi maksamalla 130 euron vuosimaksun ei luonnollisestikaan uusia laskuja anneta ennen vuodenvaihdetta.

Painikausimaksut ovat pääsääntöisesti pidempään harrastaneilla koko kalenterivuoden käsittäviä. Painikausimaksun varmistat lapsellesi vakuutusturvan ja mahdollisuuden osallistua seuran vilkkaaseen toimintaan.