Tossuja ja trikoita löytyy

8.8.2014

Seuran varastosta löytyy erinäisiä kokoja junnuille sopivia uusia painitossuja ja trikoita. Tossujen hinta on mallista riippuen noin 50 euroa ja saman hintaisia ovat myös Adidaksen painitrikoosetit, joissa on sekä punainen että sininen väri.

Seuran kaapista löytyy vaihtelevasti myös käytettyjä tossuja, joita myydään hintaan 10 euroa. Saman kympin hyvitämme myös vanhoista ehjistä painitossuista vaihdossa.

Lisätietoja tossuista ja trikoista voi kysyä ryhmän vetäjiltä tai Shopin hoitajalta numerosta 0407257977. Mikäli sopivaa kokoa ei varastosta löydy, niin asia hoidetaan parissa-kolmessa viikossa kuntoon yhteistilauksena, joka tekee hankinnasta kaikille edullisen.

Netistä löytyvän Juntta Shopin tilannetta ei päivitetty ihan viime kuukausina, mutta etenkin pieniä kokoja löytyy kaapista hyvin.