Liminkaan kahdessa erässä

7.10.2014

Limingan aluemestaruuspaineihin kokeneempi kaarti lähtee jo perjantaina, sillä kotoa on mukava olla pois. Toisena syynä on pohjoisen alueen vapaapainin alueleiri, joka starttaa Limingassa perjantaina klo 18 ja jatkuu sitten vielä lauantaina kisojen jälkeen yksillä treeneillä.

Nabardin ja Helin komennossa startataan perjantaina linja-autoasemalta klo 15.30. Kyytiin Milad, Santeri, Noora, Oona, Aada. Kasperi ja Tuukka myös, mikäli terveen kirjoissa ja hengissä ovat.

Lauantaina klo 6.45 Kvistin Jounin henkilöautoon hyppäävät samassa paikassa Iida, Ronja, Veetu ja Jake. Antti tulee isänsä kanssa omilla kyydeillä.

Valitettavasti muita lähtijöitä ei tällä kertaa ilmaantunut. Kun kilpailuja on tarjolla, niin painijoiden tulisi niihin lähteä. Jos jostain reissusta jää pois, niin se ei tarkoita etuoikeutta lähteä seuraavalla kerralla. Etusijalla ovat aina ne, jotka ovat aiemminkin kisoissa olleet.

Käytännössä tämä oli viimeinen kisareissu, jonne useammalla väliryhmän pojalla oli mahdollisuus lähteä tänä vuonna. Seuraavat "varmat" kisat ovat tiedossa sitten tammikuun lopulla Oulussa. Silloin eletään jo vuotta 2015.