Stevo on nyt suuri painipäättäjä - Juntta onnittelee!

16.11.2014

Stevo Petrovic Painiliiton hallitukseen

Kajaanilainen Stevo Petrovic valittiin lauantaina Vantaalla pidetyssä Painiliiton syyskokouksessa Suomen Painiliiton hallitukseen. Seurojen edustajien ääniä Petrovic keräsi kaikkiaan 73. Vuosille 2015-2017 hallitukseen valittiin myös Marko Korpela (77 ääntä) ja Mika Vuori (75). Marja-Liisa Kuronen 53 äänellä valittiin vuosiksi 2015-2016.

Stevo Petrovic on Kajaanin Juntan perustajajäsen ja toimii tällä hetkellä seuran päävalmentajana. Kajaanilainen on ensimmäinen maahanmuuttajataustainen painivaikuttaja Painiliiton hallituksessa.

Stevo Petrovic on kansainvälisen tason painituomari ja on niiden tuomarien joukossa, joilla on mahdollisuus päästä tuomitsemaan otteluista vuoden 2016 olympialaisiin. Tänä vuonna hän on toiminut oikeudenjakajana Vantaan EM-paineissa, Tashkentin MM-kisoissa ja joukkueiden MM-turnauksessa Teheranissa.