Kisahommista tiedoksi vuosi 2015

31.12.2014

Tapahtumakalenterista löytyvät ne kisat, joihin tällä hetkellä oltaisiin menossa. Muutokset ovat aina mahdollisia! Sinne on päivitetty muutama tapahtuma tummalla. Se tarkoittaa, että noihin kisoihin tulee kaikkien kilpailuihin havittelevien painijoiden osallistua. Jos ei tuolla ole mukana, niin on sitten jonon hännillä seuraaviin kisoihin lähtiessä.

Noita tärkeitä kisoja ovat tietenkin seuran omat kisat sekä ne kisat, joihin seura on järjestänyt bussikuljetuksen. Ensimmäinen bussikeikka on kevätkaudella lauantaina 17.1. Ouluun ja toukokuulla lauantaina 9.5. mennään Ylivieskaan isommalla joukolla. Tapsan painit Muhoksella on sitten syksyn koko seuran yhteinen kisareissu.

Heti tammikuun eka treenoissa on jaossa maksulaput kisalisenssien osalta. Lisenssimaksut tulee hoitaa mahdollisimman nopeasti, jotta asiat kunnossa heti ensimmäisissä kisoissa.

Kilpareissuilla seura hoitaa matkakulut + osanottomaksut. Kilpailijat maksavat itse ruokakulunsa.

Kisahommiin vuoden 2015 alusta lähtevät ykkösryhmä ja väliryhmä kokonaisuudessaan ja tyttöryhmän vanhimmat painijat. Mikäli jollekin väliryhmän (Stevon ryhmä ma ja ke) kauemmin treenanneille tuntuu kilpaileminen mahdottomalta, niin tarjolla on siirto perjantain "Kivaa ilman kilpailua"-ryhmään.

Bussireissuille voimme ottaa vanhempia mukaan kannustusjoukoksi sikäli, kun autosta paikkoja löytyy. Muutamalle kisareissulle on vielä kuskin paikkoja auki ja jos kalenterista löytyy sopiva ajankohta ajeluun halki Suomen, niin Pekalle voi ilmoittautua.

Tapahtumakalenteriin pääset tästä linkistä.