Suomen nopein vuosikokous

16.2.2015

Juntan ennätys vuosikokouksen pidossa tuli tehtyä sunnuntaina. Ja varmasti ollaan lähellä myös epävirallista Suomen ennätystä. Puheenjohtajana toiminut Mauno Huttunen paukutti kokouksen läpi niin vauhdikkaasti, etteivät hitaimmat ennättäneet kahvikuppiaan tyhjentää.

Seuran budjetti kuluvalle vuodelle on noin 22.000 euroa. Suurimmat ponnistukset ovat kadettien vapaapainin SM-kisat joulukuulla ja huhtikuun lopun ikäkausipainit+valtakunnallinen tyttöpainileiri.

Hallituksen kokoonpano on lähes ennallaan. Etelään muuttanut Miro Sidik Ali jätti hallituksen ja hänen tilalleen varsinaiseksi jäseneksi nousi Teija Heikkinen varajäsenen paikalta. Uutta verta remmeissä edustaa varajäseneksi valittu Heli Moliis. Puheenjohtajana jatkaa Pekka Moliis (valitettavasti) ja hallituksen jäseninä Teija Heikkisen lisäksi ovat Mauno Huttunen, Tommi Partanen, Petri Heikkinen ja Tuomo Härkönen. Helin ohella toinen varajäsen on Jouni Kvist.