Susirajalla Juntta iskussa

23.11.2015

Stevon väliryhmä Kasperilla ja Tuukalla vahvistettuna teki oivallista jälkeä Susirajan ikäkausipaineissa lauantaina. Sarjavoittoja tuli komea määrä ja kokemusta sitäkin enemmän.

Seuraavan kerran Ryhmä Rämä lähtee reissun päälle Laihialle tammikuussa. Ja silloin oltaan yötäkin. Eikä oteta niitä kilparyhmän poikia matkaan.

Susirajan ikäkausikilpailut 21.11.2015

Joensuu (JVK)

30 kg: 1) Aapo Holm MuVo, 2) Joona Hattunen LiTai, 3) Jose Hattunen LiTai, 4) Roni Heikkinen LiTai.4

34 kg: 1) Aaro Piippo KaJu, 2) Joona Nevalainen KaJu, 3) Pinja Kärki LiTai, 4) Eemeli Kamppuri LiTai.

38 kg: 1) Kasperi Heikkinen KaJu, 2) Igor Mykhailov KaJu, 3) Santeri Karppinen VV, 4) Oskari Kyllönen KaJu, 5) Leonard Leppenen JVK.

40 kg: 1) Kasperi Karppinen VV, 2) Manu Lavikainen JVK, 3) Pedro Laakkonen JVK, 4) Denis Chelpanova JVK.

50 kg: 1) Niko Hynninen VuVe, 2) Aleksi Martiskainen JVK.

58 kg: 1) Arsi Haukijärvi SparSi, 2) Otto Miikki VuVe, 3) Aslak Pitkänen KKV, 4) Joonas Ruotsalainen SparSi, 5) Lassi Hyvönen KKV, 6) Tuukka Pitkänen KaJu.

Aloittelijat

25 kg: 1) Olavi Pääkkönen KaJu, 2) Ukko Korhonen VuVe, 3) Veeti Pitkänen KaJu, 4) Jesse Simonen KKV, 5) Topi Leskinen JVK.

30 kg: 1) Jake Ursin KaJu, 2) Victor Saastamoinen KKV, 3) Mikael Volmanen LiTai, 4) Otto Huuhtanen VuVe, 5) Kristian Konttinen KKV, 6) Lauri Piippo KaJu.

38 kg: 1) Eeli Partanen KaJu, 2) Arsi Berg KKV, 3) Miska Laakkonen KKV.

52 kg: 1) Jere Kokkonen KKV, 2) Joonas Kokkonen KKV, 3) Rasmus Laasonen JVK.

58 kg: 1) Antti Ylönen KaJu, 2) Lauri Pikkarainen JVK.

Paras tyttöpainija: Pinja Kärki
Kisojen paras painija: Kasperi Karppinen