Ilmot ryhmiin auki lähipäivinä - ilmoita myös jos harrastus vaihtuu

13.7.2016

Kovasti on tullut jo syksyn painiryhmistä kyselyjä. Seuraavan sadepäivän jälkeen saatanee ilmot syksyn ryhmiin auki. Kaikille viime talvena salilla vääntäneille on paikka tiedossa.

Muistathan kuitenkin ilmoittaa seuralle, jos olette kesän aikana löytänyt uuden harrastuksen, jotta emme suotta varaa sinulle tai jälkikasvullesi paikkaa painiryhmiin. Viestiä voi lähettää puheenjohtajalle e-mailiin pekka.moliis@kajaani.net

Perjantai-iltana aiemmin järjestetty Kivaa ilman kilpailua eli Pekan painiryhmä jää ainakin toviksi tauolle. Ryhmässä mukana ollut pienempi kaarti voi jatkaa painimistaan tiistaisin ja perjantaisin treenaavassa painikoulussa. Isommille pojille on myös paikkoja joko kilpa- tai väliryhmässä.