Muutoksia treeniaikoihin ja joulutauolle jäänti

1.12.2016

On joulukuu ja lomat lähestyvät. Tiistaina 6.12. juhlii 99-vuotias Suomi, jota Juntta onnittelee. Tiettävästi ketään seuramme jäsentä ei ole kutsuttu linnanjuhliin, mutta jätetään siitä huolimatta treenit tiistailta väliin.

Koska paljon porukkaa on lomilla viikonloppuna, niin maanantain 5.12. harjoitukset on peruttu väliryhmän osalta. Sen sijaan kilparyhmällä normaalisti harjoitukset. Stevo tulee pitämään.

Joulutauolle jäädään siten, että viimeiset treenit ovat viikolla 50. Ryhmien syksyn päätöstreeneissä ainakin nuoremman väen suu pistetään makeaksi. Ja osalla ryhmistä on samassa yhteydessä salipainit, joiden parhaat saavat mitalit palkinnoksi.

Viimeiset treenit ennen joululomaa:

Kilparyhmä tiistai 13.12.

Väliryhmä  keskiviikko 14.12.

Painikoulu tiistai 13.12.

Tytöt tiistai 13.12.

Nassikkapaini torstai 15.12. (kisatouhut jo edellisenä torstaina)

Nallepaini keskiviikko 14.12.

Joululoman jälkeen palataan asiaan jälleen 9.1. alkaen. Treeniajat pääosin entiset.