Varmuuden vuoksi - kisakirje alkuvuosi 2017

9.1.2017

Alkuviikosta jaetaan painijoille painikausimaksut, lisenssilaskut ja vielä ekat laput kisahommista. Koska aivan varmasti ainakin osalla jää paperit salin penkille tai pukuhuoneeseen, niin tästä tuon kisakirjeen teksti uudemman kerran luettavaksi:

PAINISALILTA KISAHOMMISTA ALKUTALVI 2017

Kisahommat pyörähtävät täysillä käyntiin. Maaliskuun aikana pyritään pitämään myös yhdet salikisat, johon edellytetään kaikkien osallistuvan.

Kisahomma pyörii Juntassa keskitetysti, eli valmentajat päättävät minne mennään ja porukassa liikutaan. Toivottavasti perheet pystyvät järjestelemään menonsa niin, jotta mahdollisimman moni pääsee kisoihin.

Alkuvuoden kisoja ovat seuraavat:

21.1. Oulu                       bussireissu                       kaikki mukaan

4.2. Kemi                         bussireissu                       kaikki mukaan

25.2. Ilmajoki                 yön yli reissu                   valmentajat valitsee

18.3. Vaajakoski            aamu/tai yön yli             valmentajat valitsee

Oulun ja Kemin reissuilla tilaa bussissa myös kannustajajoukoille. Etusija niiden painijoiden perheen jäsenillä, jotka aloittelevat kisahommia. Vuoden 2017 alustava kisaohjelma löytyy Kajaanin Juntan nettisivuilta.

Mitä tarvitaan?

Voidakseen osallistua kisoihin painijalla pitää olla voimassa oleva painilisenssi, jonka hankinnasta saa lisätietoja valmentajilta. Osalle painijoista lisenssilasku on tullut kotiin, osalle lasku löytyy seuran kansion välistä.

Seuralla on lainata painitrikoita ensimmäisiin kisahommiin, mutta hygieniasyistä olisi suotavaa, että jokaisella painijalla olisi omat trikoot. Mikäli omia trikoita ei ole, niin siitä pitää ilmoittaa kisoihin ilmoittautuessa, jotta osataan varata trikoot mukaan.

_____________________________________________________________________

ILMO OULUN KISOIHIN

Painijan nimi ___________________________________

Minun lisäksi lähtee bussiin   ___________  perheen jäsentä.

Varaan ruuan (10,-) __________             Allergia__________________

Tarvitsen trikoot_____________________